Pudr Rouge Bunny Rouge

Na Dnech Marianne jsem měla jasně namířeno do Douglasu. Ovšem jsem nečekala, že tam natrefím na pudr snů ;). 

Moje přání znělo naprosto jasně - v poslední době bojuju s mastícím se téčkem a potřebuju, abych alespoň pracovní dobu - 8 hodin - vydržela bez přepudrování, protože někdy to opravdu nestíhám. 
Poradkyně z Douglasu mě zavedla k Rouge Bunny Rouge a jsem ji za to tak strašně vděčná! 





Pudr má dost bytelný obal se zrcátkem, nosím ho denně v kosmetické taštičce a je jako nový. Zrcátko je dost velké, takže nemusím vyndavat další, abych se přepudrovala. 



Celkem si můžete vybrat ze 4 odstínů. Já se přiznám, že mě ho vybrala poradkyně, já jsem se v tom ani nešťourala. Ale určitě nemám ten nejsvětlejší odstín. Mám Adagio - 004. Troufnu si říct, že si vybere i největší bledulka ;)



Pudr je i trošku krycí, což je dobré, nemám naprosto krycí make-up. 




Hodně se mi líbí to, že i když pudru dáte více, nevytvoří masku. Na ruku jsem ho dala dost, aby vůbec byl vidět :D

Maluju se ráno v sedm-půl osmé a pracovní den končí obvykle v šest, takže požadavek na výdrž je náročnější, ale splnitelný. Tento pudr to opravdu dokáže! Jsem nadšená! Vím, že první dny, kdy jsem začala pudr používat jsem ho kontrolovala častěji, protože jsem tomu prostě nevěřila, ale on se stal zázrak a pudr funguje tak, jak má. Opravdu málokdy se potřebuju znovu přepudrovat - tj. když se opravdu vzpotím, to snad žádný pudr nevydrží :D Chválím to, že pokud se jdu přepudrovat, tak se nevytvoří maska, ale přirozený vzhledem, žádný nános se nekoná. 




Při nanášení pudr skoro nepráší, takže se nemusím bát, že všechno kolem bude od pudru. 

Za víc jak měsíc používání nevidím, že by pudru ubylo, takže doufám, že vydrží. 













Pudr nepatří k nejlevnějším, stojí 1149,- Kč, já jsem ho kupovala na Dny Marianne s 20% slevou, ale myslím, že do pudru se vyplatí investovat, protože to je ten produkt, který si člověk všimne, pokud ho nemáte. 


Příště vám ukážu, s jakým make-upem nyní tvoří moji snovou dvojku a nebojím se, že mě zradí ;)


Jaký je váš oblíbený pudr?


A.


P.S. Obal, ve kterým je schovaný samotný pudr je nádherný. Sice je k ničemu, ale takové provedení potěší, opravdu si s tím umí vyhrát ;)

Komentáře

  1. vyzera fakt uzasne!


    Pozyvam na 5rocnu giveaway o balicek Bioderma kozmetiky, hodinky a voucher na 50€. Tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. to zní dobře... a obal vypadá fakt krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. Balení se mi moc líbí i odstín vypadá pěkně, já mám teď oblíbence od Lavery,ale možná i na tenhle jednou dojde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem prostě nechtěla nic z drogerie, protože se mi doma začalo hromadit víc pudrů, které prostě nefungovaly :(((

      Vymazat

Okomentovat