Moje voňavky

Parfémy, toaletní vody, to já můžu ;). Dneska mám malou sbírku voňavek, které moc ráda používám. Některé si šetřím na lepší příležitosti, některé používám denně. Pojďte se na ně podívat :). 

Hned vás musím upozornit na to, že mám ráda sladké nebo citrusové vůně, takže žádné experimenty nehledejte. Také musím říct, že toto jsou voňavky, které mám teď ve skříni, to znamená, že tu opravdu nejsou všechny oblíbené :). Na léto třeba používám trochu jiné vůně, právě ty citrusové...  

Signorina Eleganza od Salvatore Ferragamo. Hlavu voňavky tvoří grapefruit a hruška, srdce mandle a osmanthus (vonokvětka) a základem je pačule. Vůně je intenzivní, sladká a krásná. Tuto voňavku jsem dostala od manžela (neboli tehdy ještě přítele) k narozeninám před svatbou. Tento nádherný flakónek se měl stát mojí vůní na svatbě. A taky tomu tak bylo. Takže tento parfém si celkem šetřím a voním se jim, když jdu někam s manželem ;)





Vůně Si od Armaniho byla velkou novinkou minulé Vánoce, nyní mají i další vůni a teď na Vánoce je i nějaká limitovaná edice. Vůně je sladká, intenzivní, ale zároveň hřejivá. Výdrž je naprosto skvělá. Hlavou je cassis (neboli plamenka), srdcem růže a frézie a základem pačule, vanilka a dřevo. 


Trésor in Love od Lancomu byl docela náhodný výběr, ale líbí se mi. Není typicky sladká jako například Si, je o něco jemnější. Hlavou je hruška, nektarinka, pepř a bergamot, srdcem je jasmín, broskev, fialka a růže, základem pižmo a cedr. 



Daisy od Marca Jacobse asi ani nemusím představovat. Vím, že spousta z vás tuto voňavku má. Já ji mám taktéž podruhé. Byla to první voňavka, kterou mi koupil manžel (tehdy ještě přítel) a tím je pro mě nostalgická. Hlavou je fialka, grapefruit a jahoda, srdcem gardénie a jiné květinové tóny, základem je dřevo, pižmo a vanilka. 



Moji velkou láskou je La Vie est Belle od Lancomu, a zase, má ji spousta z vás ;) Hlavou je hruška a černý rybíz, srdcem květ pomerančovníku, jasmín a kosatec, základem pačule, ořechy a vanilka. Intenzivní a sladká vůně. 



O d´Azur od Lancomu je pro mě spíše letní vůně a mám ji podruhé. Hlavou je citron a bergamot, srdcem růže, pivoňka a pepř a základem dřevo a pižmo. Je to toaletní voda, takže nemá takovou výdrž, ale na léto mi to stačí. 



Armani Diamonds mám už hodně dlouho. Odněkud to přivezla sestra a voňavka tak nějak zůstala u mě. Je nádherná a klidně bych si ji koupila znovu ;) Mají už ale i novější varianty a ty taky voní moc hezky. Tato má hlavu malinu a liči, srdce růže a frézie a základem je pačule, cedr, vanilka a ambra. 



Mám i nějaké voňavky z Avonu, které mám pohozené v kabelce nebo v práci v šuplíku, abych tam nenechávala drahé voňavky :). 



Co vy a vůně? 

A.

Komentáře

  1. Já mám spoustu vůní od Lancomu :). I zrovna tyhle dvě a jsou perfektní i co se výdrže týče :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, Lancome má perfektní voňavky!! ;)

      Vymazat
  2. Júúúj, po Si od Armaniho tužim posledný mesiac. Najskor sa mi vona nepáčila, ale nedávno som niekde ovoniavala vzorku a zamilovala som sa do nej. Neviem, či je to tehotenstvom, ale proste zrazu mi krásne vonia :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat