Moje úlovky z brněnského Tigeru

Jakmile jsem slyšela, že se v Brně otevřel Tiger, tak jsem si říkala, že tam musím! Obchod znám z Holandska, takže o to více jsem se těšila. A manžel mě vzal na výlet.. 

Obchod se přece jen od holandského liší, spousta věcí se dá sehnat i na internetu, ale je to perfektní obchod, když potřebujete něco koupit na poslední chvíli jako dárek. Ptala jsem se slečny prodavačky a řekla, že mají otevřeno i 24.12., takže si myslím, že tam bude dost narváno ;), na poslední dárečky je to perfektní ;)

Nemohla jsem odejít s prázdnou :) Moc se mi líbilo, že nabídka na webu odpovídá tomu, co je na prodejně, tak si můžete i předem sestavit seznam ;)

A ještě skvělá zpráva, obchod se chystá i do Prahy v prvním kvartále 2015! ;)






Ubrousky se srdíčkem je malá drobnost, která moc potěší, vzala jsem je se slovy, že je budu manželovi servírovat spolu se snídaní ;) Na výběr je hodně vzorů a barev, takže si každý vybere :). 


Původně jsem se dívala na blok na internetu u někoho, ale na prodejně nebyl, takže jsem vzala pohled a jsem spokojená ;)



Malá kousátka jsem sháněla už déle a tyto mi hned padly do oka ;)



Poslední dobou na uzené paprice dost ujíždím, takže jsem si rovnou odnesla větší balení, když už jsem na něj narazila :) A celkově musím říct, že mě překvapila velká nabídka koření :)



Zelený sypaný čaj v hezké krabičce jsem vzala jako dáreček mé mamince :)



Propiska s magnetem na lednici, to mi chybělo!



No, tohle jsem tam prostě nemohla nechat. No comment :D



Už dávno jsem chtěla tohle vykrajovátko vyzkoušet, ale nechtělo se mi to objednávat a na prodejnách bylo moc drahé, tohle mini pidi mi stačí ;)



Hrníček jsem si prohlížela na internetu, takže na prodejně jsem ho hned hodila do košíku, a jo, do hodiny místo 7 ks zůstal jeden :D



A malé drobnosti ;) Lepící srdíčka a srdíčka magnety :)



Jak se vám líbí moje úlovky? Já jsem z nich nadšená a ještě nějaký ten pátek budu ;)


A. 


P.S. Pár fotek, které jsem pořídila na prodejně pro mojí sestru, ale podělím se i s vámi ;)




  

Komentáře

  1. wau, ja tento obchodík nepoznám, ale pozerám, že tam majú kopec milých drobností :) idem to omrknúť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho právě znala z Holandska :) A už se moc těším, až ho otevřou v Praze! ;)

      A.

      Vymazat
  2. hezké, takové obchody s blbůstkama, co potěší, miluju :).Už aby byl v Praze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem četla, že už se otevřel v Liberci, tak už se to blíží ;)

      Vymazat
  3. Odtud by mě museli násilím vyhodit, sama bych nikdy neodešla! Boží nákupy!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou samolepky s těmi srdíčky a perníčky? Jsem to v tom libereckém Tigeru nikde neviděla a brala bych to taky hned. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat