Missha box

O prvním Missha boxu jsem psala zde. Vzhledem k tomu, že značku Missha mám moc ráda a ráda od nich zkouším nové věci, tak tento box mi nemohl ujít, opravdu se totiž vyplatí. 

Krabice, která byla u prvního boxu byla mnohem hezčí a lepší, tahle se mi moc nelíbí, ale není to o krabici, ale o báječném obsahu ;)



Celkově mě box moc potěšil, našla jsem v něm produkty, které ráda vyzkouším, budu lakomá a nikomu nic nedám :D



Tato pěna mě moc potěšila, už jsem ji měla a psala jsem na ni recenzi zde. Zrovna jahodová vůně mi nevadila, takže jsem ráda, že jsem dostala ji. 



Sama bych si tyto náplasti na rty nekoupila, ale nechám si ji na horší časy, tj. třeba v zimě, až rty budou potřebovat tu nejlepší péči. 



Řadu Super Aqua mám docela ráda, takže každý vzorek z této řady uvítám ;) BB krém je stálice, vzorek využiju :)





Peelingová maska na chodidla mě zaujala, sama bych si ji nikdy nekoupila, ale určitě ráda vyzkouším ;)



Odlakovač mi zrovna došel, takže krabička přišla právě včas!



Korektor vypadá dost nadějně :) Ráda vyzkouším a poreferuju. 





Tuto paletku jsem už kdysi objednávala ségře, podívat se můžete zde. Jsem ráda, že se paletka dostala i ke mně a už se těším, až vyzkouším!







V krabičce ještě byl dopis s popisky a slevou 15% na další nákup, což se určitě hodí, zase koupím ten úžasný odličovač očí, který se mi tak líbil. 

Máte krabičku taky? Spokojenost? Vyzkoušely jste od Missha nějaké výrobky, které mi můžete doporučit? 

A. 

Komentáře

Okomentovat