Micelární gel L´Oréal na odlíčení očí

V poslední době mám nějakou smůlu v odličovačích na oči. Asi se vrátím ke klasikám. 
Koupila jsem novinku v drogériích, micelární gel na odličení očí od L´Oréalu. Chyba. Je to ten nejhorší odličovač, co jsem měla. Koupila jsem si ho hlavně proto, že mi vyhovovala jejich micelárka, ale tohle je děs. 

Tak začneme vůní, pardon, smradem. On prostě tak strašně chemický smrdí, až to snad není možné. Ale protože přeci jen jsem to chtěla zkusit, tak jsem to zkousla. 

Je tak tekutý, že použití se stává nepříjemným, otravným a jen se u toho rozčiluju. Prostě fakt teče. Je to gel, ten nemá přeci být tak strašně tekutý! 

Než ho donesu na tamponku k oku, tak už ho mám na ruce. Je tak tekutý, že se dostává do oka. Je to nepříjemný :(. 

A největší gól? Voděodolné líčení? Cože? Mně nejde dát pryč ani normální tužka a stíny, nevoděodolné! Vše mám rozmazané kolem očí. Hnus, hnus, hnus! :(

Mluvit o tom, že to je pro citlivé oči a pro nositelky kontaktních čoček (což jsem) je nesmysl, nic pro citlivky jsem tam fakt nezaznamenala. 


Tak jsem to vyzkoušela ještě dvakrát, výsledek stejný. 

Takže vám doporučuju, ušetřete tu stovku a kupte si jiný přípravek!!


Jaký je váš oblíbený přípravek na odlíčení očí?

A. 

Komentáře

  1. ty jo, tak já už mám doma druhé balení, protože moje zkušenost je uplně opačná :D a to ve všech bodech. No hold každý výrobek nesedí každému ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jo! Tak jseš první, od koho slyším pozitivní ohlas, zatím samé nadávky! ;) Tady je přesně to, že každému se líbí a vyhovuje něco jiného ;)

      Vymazat
  2. zatím jsem na něj nečetla jinou než takovouhle recenzi, takže si ho nikdy kupovat nebudu. naopak ta micka je super, mám už asi páté balení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jak vidíš, tak Verča nahoře píše, jak ji to vyhovuje :)) To je pro mě od ní první pozitivní ohlas :)))

      Vymazat
  3. Koupila jsem si ho, myslela jsem si že je to odličovač do sprchy, omyl;D Zatím jsem ho zkoušela asi dvakrát, ale už mě přešla chuť se s ním odličovat:(:D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat