Láska po 30 letech

Moje rodiče jsou spolu přes 30 let.

Už začátek jejich vztahu mohl napovědět, že to bude "jiné". Můj táta požádal maminku o ruku po 3 týdnech známosti. Po dohromady 3 měsících se brali. Já (jakožto starší dcera) jsem se narodila až o 3 roky později, takže kvůli mně to rozhodně nebylo :-)

Samozřejmě v průběhu 30 let bylo dost situací, kdy to vypadalo na rozvod (a jednou se dokonce kvůli administrativní záležitosti i rozvedli! :-)   aby se následně za 2 měsíce zase vzali).

Ale když se na ně podívám dnes, tak bych si přála, aby můj vztah vypadal dost obdobně jako ten jejich dnes:

- můj tatínek mámě často připravuje special večeře (není kuchař, jen ho to baví a dělá to pouze pro mámu). Nedávno mi říkal: "Tak jsem mámě neservíroval hrušku v červeném víně se skořicí s vanilkovou domácí zmrzlinou."


- chodí spolu ven a za ruce!

- jezdí spolu na výlety a na dovolené (a i když maminka má ráda horko a tatínek zimu, tak se dokážou domluvit na kompromisu)

- když jdou někam na návštěvu, tak se předem domlouvají, kdo si co na sebe vezme, aby spolu ladili

- dívají se spolu na filmy (ačkoliv táta často volá večer, že "ta ženská zase usnula a ani ji nezajímalo, jak to dopadne!")

- dělají si "vtipné" naschvály - zrovna včera mi táta říkal: "Si představ, mě ráno probudila v 6 ráno!!! hlazením po zádech. Otočím se a ptám se, co chce. Prý nic, jen tak. Tak jsem se zvedl, šel si udělat kafe. Vrátím se zpátky, a ta "bestie" spí. Tak si to přece nenechám líbit. Dal jsem ji 15 minut, a pak jsem ji celou zlechtal, aby věděla, jaký to je nespat!"

- občas si spolu jen tak otevřou flašku vína, a to mi pak táta volá, že se "ta ženská" zase opila (a já slyším mámy smích v pozadí)

Možná výrazy typu "ženská", "bestie", atd. vám nepřijdou úplně romantická, ale tak se zkrátka můj tatínek vyjadřuje a prostě to k němu sedí.

Zkrátka, takový vztah bych chtěla mít!

Co vy byste si přáli po 30 letech vztahu? :-)

S.




Komentáře

  1. Pekné, tiež by som chcela aby moji rodičia mali tak skvelý vzťah a ja samozrejme tiež. :)

    Koalas are nice

    OdpovědětVymazat
  2. Také doufám v takový vztah, zatím takový po 11 letech máme tak uvidíme co dál :) Naši se také brali po brzo, po dvou měsících a do teď jsou spolu štastní :) i když si samozřejmě také někdy lezou na nervy

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš to je hezkéé :-) Je pěkné vidět, že alespoň někde manželství funguje a lidi se mají rádi :-) Normálně se mi u toho článku chtělo zatlačit slzu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to krásné :-) Rodiče od drahého před měsícem slavili 36 let :-) A mají spolu podobný vztah a je to krásné je pozorovat spolu. My s mužem bude slavit na jaře 10 let a věřím, že dáme taky minimálně těch 36 :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Toto s tym rozvodom som nepochopila. Aka administrativna zalezitost?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potřebovali být evidováni jako "svobodná/ý" nebo "rozvedená/ý", ne jako "vdaná" a "ženatý". Jak říkám - administrativní opruz, je to jedno, kvůli čemu (dnes to stejně není aktuální). Faktem je, že mají dokumenty na to, že byl rozvod :-) S.

      Vymazat
    2. Vdaka za odpoved ;-)

      Vymazat

Okomentovat