Kik, Levné knihy a vše za 10 a 20 Kč!

Zatímco spousta z vás nakupuje kabáty, šály, rukavice, zimní kozačky a další zimní vybavení, já nakupuju blbosti :D Doslova :D. Jenže já si prostě nemůžu pomoct ;) Pojďte si podívat na moji veeelkou dávku radosti! 

Moje sestra dávala inspiraci z Levných knih zde, já rovnou ukážu nákupy ;)

Začneme obchodem Kik:
Nálepky, záložky, bločky, tužky, fixy, na to já jsem, a podle toho to taky vypadá :D 




Vzhledem k tomu, že spoustu vánočních dárků už mám koupených, tak jsem se rozhodla, že je na čase je taky zabalit :). 



Mají tam krásné tašky na láhve, které určitě vím, že někomu budu dávat ;)



Krásné malé ubrousky ve slevě, za 13,- Kč, to jsem tam nemohla nechat a vánoční ;)


Hvězdičky, které jsem dala jako dekoraci do skleničky ;)



I o Vánocích se pečou muffiny! 



 Papírové ubrusy se budou hodit tomu, kdo má, jako já, skleněný stůl. Sice manžel miluje to sklo, ale mě to pořád čistit nebaví :D


Na Florenci, v Bílé Labuti jsem objevila obchod, kde se vše prodává za 10 nebo 20 Kč, je obrovský a je tam fakt hodně blbin. Koupila jsem "sypátka" na stůl. Sobě i rodičům. Vypadá to legračně a slavnostně ;)




Lepítková knížečka za 10,- . I ty bílé papíry jsou lepítka :). 



Čtyři malé dárkové krabičky za 10,- Kč. Vzor si můžete vybrat podle sebe, super ;)



A Levné knihy: 

Původně jsem se tam jela podívat na diář, který mi doporučila sestra, ale moc se mi nelíbil, takže jsem nakoupila jiné věci :)

Andílek, který si nyní hoví na hvězdičkách slouží jako dekorace v kuchyni :). 



Lvíček za 9,- Kč, kterého jsem musela mít :) Neteř taky zaujal :)



A bločky! OOO, fotky neukážou krásu těchto bločků, ale třeba ta lištička se krásně leskne ;)







Jak se vám líbí můj nákup? :)) Taky rádi nakupujete maličkosti? :)

A. 

Komentáře

  1. Minulý týden jsem sjížděla papírnické věci na AliExpresu, ale byla jsem zodpovědná a koupila asi jen dvoje lepítka... Jinak do takového obchodu bych nemohla, vidět to všechno naživo, tak neodolám...

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám podobnou úchylku :) krásné věcičky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež milujem takéto veci, mám doma plno pekných zošitov, ale vôbec ich nepoužívam, nebaví ma to... Nálepiek mám tiež plno, ale je mi ľúto použiť ich. Nechápem, načo to kupujem. :D

    Koalas are nice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to já dost z nich právě využívám ;) dříve mi jich bylo líto, ale nyní chápu, že takhle mi fakt celý život budou jen ležet ;)

      Vymazat
  4. Ty jsi určitě moje sestra, dvojče. ♥ Jak jinak bys mohla milovat úplně stejné maličkosti, titěrnosti, drobnosti, blbosti (ale já jim říkám "důležitosti")? ;) Nakoupila jsi naprosto úžasně, taky jsem majitelkou pár nezbytností z Kiku, ale ještě mám rezervy a už se nemůžu dočkat, až to tam vyloupím (teda vykoupím jsem chtěla napsat) ;).
    Pa pa šikulko! ♥ Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;) Mám problém s tím, že najednou tam všechno nutně potřebuju a na všechno najednou mám padesát variant využití ;)))

      Vymazat
  5. Tak po tomhle článku padla ta správná nálada už i na mě a to jsem se tomu tak bránila:). Máš parádní věci a myslím, že vykouzlí stejně parádní Vánoce tobě i tvým blízkým :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat