Julius Meinl v Praze zavírá! A má slevy!

Julius Meinl v Praze opravdu moc dlouho nevydržel a bude se zavírat. Nevím, jestli ještě budou probíhat větší slevy, ale teď tam běží slevy -50% na vše. A vzhledem k tomu, že jsem fakt náhodou šla kolem a viděla cedule o výprodeji, musela jsem tam. 

Vzala jsem spíše věci na dárečky, než pro sebe ;). 

Lidi tam hodně brali alkohol, ale to spíš asi turisti, vedle mě stála paní, co si volala s manželem a ten ji říkal, kolik co stojí na netu, a ta vína byla šíleně předražená... Ostatně, jako skoro vše v obchodě. Bez té slevy bych si asi nic nekoupila, ale se slevou se to docela vyplatilo ;) Jako doplňkové dárečky mám tyto věci moc ráda (a taky mě obvykle zachraňuje Marks&Spencer).. 

Pro rodiče jsem vzala kouřovou/uzenou sůl a sůl s extraktem z červeného vína. Uzenou sůl jsem vzala i sobě a osolila tím brambory - výborné! :) Ta chuť je fakt zvláštní a skvělá ;) Jako bramborová žebírka to bylo :D


Mámě, která už snad jako jediná z rodiny sladí, jsem vzala cukr s aromatem pečených jablek. 



Sobě i rodičům jsem vzala telecí vývar, protože jsem ho nikdy neměla a jsem na něj opravdu zvědavá!




Nápoj Ďábelské ostružiny jsem vzala zase jako dárek rodičům, na pěkné lahvičky si potrpí ;)




Lanýže jsem vzala pro manžela, aby je dal mé mámě k narozkám, aby pak nemusel shánět ;) (obvykle kupujeme v M&S).



Dýňový olej, zase pro maminku ;)



Marshamllow pomazánku jsem vzala nám domů. Vím, že ji prodávají v Candy Storu, ale tady to po slevě vycházelo lépe. Už jsem ji ochutnala na prstu :D, je pěkné sladká a fakt dobrá ;)



A čokoláda s pistáciemi pro manžela ;)



Byli jste v té prodejně alespoň jednou? Pořídili jste si něco?

A.

Komentáře