Inspirace - Levné knihy - e-shop

Protože jsem minulý víkend trávila na chatě a nemohla tak nikam vyrazit, tak jsem alespoň projížděla některé e-shopy, které mé peněžence moc neublíží :-)

Mimo jiné jsem zavítala i na e-shop Levných knih (zde).

Diáře, bloky, a další kravinky

Bloček na gumičku na 29 Kč. Sestra se na ně byla podívat i sama a říkala, že je tam plno dalších jiných vzorů (třeba sovičky ;-)  


Diář + poznámkový blok opět na gumičku. 39 Kč. Myslím, že prvních několik stran tvoří diář, a pak přichází na řadu prázdné stránky, jakožto poznámkový blok. Na výběr mají různé obaly.






Mně se hodně líbil tento diář. Také 39 Kč. Je opravdu hodně maličký (mně stačí) a líbí se mi, že budu mít vepředu nějakou svoji fotku + do té kapsičky můžu dle potřeby dávat nějaké papírky.


Tohle sice není můj styl, ale zaujalo :-) Jedná se o blok. Obal je z dřevěné destičky, na kterou je přilepena kapsička na tužku. 29 Kč.


 Tohle je malý bloček na stůl. Zrovna tenhle obal se mi nelíbí, ale opět sestra říkala, že tam bylo na výběr dost dalších. Cena 29 Kč.



Když jsme u toho papírnictví, mají v prodeji i samolepky (9 Kč) nebo tužky (různé tvrdosti :-)  za 29 Kč.




A zaujaly mě také třpytky :-) 49 Kč.  Jen zatím nevím, co přesně s nima.


Svíčky, františky

Na tuhle svíčku se už koukám docela dlouho. Můj problém je, že svíčky moc často nezapaluji :-)   Takže zatím pořád jen koukám :-) 49 Kč.


Františky ráda nemám, ale vím o někom, kdo ano, takže jsem si je vzala jako dáreček. 29 Kč.



Nádobí

Hrneček je rovnou se sítkem a víčkem. Akorát je škoda, že jen na 250 ml. 69 Kč.




Džbánek na mléko / smetana. Mám v plánu na to buď něco namalovat nebo "nalepit ubrousek" (decoupage) :-)   69 Kč.



Krabičky, boxy, atp. 

Máte svoji vzpomínkou krabičku? :-) Já ano, a už na mé vzpomínky nestačí, tak si říkám, že si koupím nový kufřík a to vše tam přendám :-)   (je z plechu)   89 Kč.     Jen pozor, on doopravdy není moc velký... Je to na drobností typu lístky do kina, divadla, atd. (prostě "vzpomínky", co za pár desítek let ráda projdu) 




Pro manžela

Tenhle zvonek MŮJ manžel jistě ocení. Jen se ještě domluvíme, na co ho bude používat :-)  59 Kč.



Tohle zas ocením já k buzení manžela :-)   (jedná se o hračku, co vydává zvuky jako ovečka)   9 Kč.



Tabule

Tabule zbožňuji :-) Zrovna teď máme jednu na wc a tam si s manželem necháváme různé vzkazy ;-)  Jedna je za 79 Kč, druhá za 99 Kč.



Hračky

A tohle je pro aktivní dítka. Akorát to raději nechte někde u babiček / dědečků, protože doma je to pak s obdobnýma hračkama k nepřežití :-)       Tamburína za 79Kč, xylofon za 89 Kč. 





Na závěr ale stejně musím říct, že mám radši tento obchod "naživo"... Vždy tam objevím něco, co na e-shopu vůbec nebylo a přitom to "nutně potřebuju"!!!

Co jste si v poslední době pořídili v Levných knihách zajímavého vy?

S.

Komentáře

  1. NeeeEeeEE!! TOHLE jsem neměla vidět! :D
    www.blueberrypink.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda v levných knihách nakupuju hlavně takové ty blbinky do domácnosti. Pořídila jsem tam krásnou tabuli a hodiny :-) Plus spoutu dalších blbostí. Mohla bych tam vždycky trávit hodiny než se rozhodnu, co si s sebou odnesu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mmm tak tam se musím mrknout :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat