IKEA inspirace

Rok se s rokem sešel a zde je zase má inspirace z IKEA. Loni jsem o IKEA inspiraci psala zde

Začneme něčím vánočním :-)  Pokud Vás již nebaví sedmiramenné svícny (s žárovkami) do oken, toto světlo nevypadá vůbec zle. 


Pak se mi vcelku líbí 2patrový servírovací stojan. Do našeho bílo-černého obývacího pokoje by nádherně zapadl. A dá se použít nejen na ovoce a cukroví! (ale třeba drobnosti, co se vždy povalují na stole :-) 


Krabic nikdy není dost :-) Tyhle jsou na výběr buď ve světlé nebo černé variantě. Já mám doma tu největší (kupováno samozřejmě v tom oddělení, kde se vyprodávají vzorky) a mám v ní různé kuchyňské drobnosti, které nepoužívám každý den, a tudíž mohou v klidu odpočívat zavřené v krabici. 


Tahle miska a talíř se mi též moc líbí. Opět na stůl do obýváku. Bohužel to úplně nezapadá do toho našeho... Jedině, že bych nabarvila misku na bílo :-) 


Tenhle rendlík se mi moc líbí :-) Děsně roztomilý! :-) 


Naživo jsem ještě tuto polici neviděla, ale pokud se bude hodit i k jiným stolům než jenom BEKANT, přijde mi to jako dobrá věc. Minimálně budu uvažovat, zda se to nepořídím na svůj pracovní stůl.



A něco pro děti. Dřevěná pokladna vypadá hodně dobře. A v nejhorším ji využiji jako kalkulačku já :-) 


Tenhle potah je prý na nafukovací výplň (která je k dokoupení za 300,-), ale já bych tam nacpala ty všechny plyšáky, co máme doma.


A tunýlek. Na ten se také už nějakou dobu koukám. Myslím, že dítě se s ním docela vyhraje :-) 


Máte také něco vyhlídnutého v IKEA? :-) 

S.

Komentáře