Hořííí! aneb trošku jiné Ze života ;)

Bydlím v nevysokém paneláku. Přicházím k baráku, otevírám, cítím smrad. Jdu nahoru po schodech k sobě domů a přemýšlím, jak se někomu mohlo TAK nepovést jídlo. Pak si říkám, jestli to není až moc velký smrad od jídla, i když spáleného.. Přicházím k bytu, zavírám za sebou dveře, převlékám se do domácího a usedám k počítači. 

Po chvíli slyším dětské rozrušené hlasy. 

Otevírám dveře a valí se kouř. Bože, ono hoří! Určitě hoří! Dívám se, chodba je zakouřená, po baráku lítají dvě osoby, kteří se snaží přijít na to, odkud se ten kouř valí. Hm.. Hoří?! Panebože!! Jsem zpátky rychle v džínách!! Oooo, co mám vzít? Co mám vzít? Tak, klid! Peníze! Mám! Šperky! Mám! Co ještě, co ještě? Oooo, zase otevírám dveře, osoby pořád lítají. Smrad jde přes dveře. Tak co ještě, co ještě? Doklady jsou pořád v kabelce, cajk! Ooo, co ještě, co ještě? A nebudu dlouho venku? Nemám vzít nějaký lepší balzám na rty? !!! Jseš normální? Hoří!!!! Beru kabelku a letím ven! ...Připadám se jako magor :D S telefonem v ruce zjišťuju, zda mám volat hasiče. Nikdo neví, protože pořád nikdo nechápe, odkud to jde. Aha! Pan správce oznamuje, že ve sklepe je klid, nikde nic. Hmmm. Kouř ustává. Smrad je hrozný. Volám manželovi, že třeba možná asi hoříme, tak ať rychle přijede. Kouř ustal. Vracím se do bytu. Přijíždí manžel a říká mi, že asi zapálila něco paní pod námi, protože jsou okna dokořán a pan manžel ji hubuje, že moc hysterčí :D. 

Směju se sama sobě :D. Manžel mi ukazuje úhledné desky, kde jsou všechny smlouvy atd., prý ať je příště vezmu s sebou. A jeho komínek svetrů :D

Jak jste na případný požár připraveni vy? Co byste s sebou vzali? 

A.

Komentáře

  1. Pobavilo, zrejme by som stresovala rovnako ako ty... :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D ty jo, to je noční můra, asi bych nevěděla, jestli mám zabalit svoje nejoblíbenější boty, nebo si zpakovat kosmtiku :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat