Hlučné sousedi? Nevadí, hlavně, aby nehrálo piano!

Musím se vám svěřit. Nesnáším naše sousedy seshora. Ne, já je přímo nenávidím! Nastěhovali se tam totiž, s největší pravděpodobností, ukrajinci (alespoň podle jazyka). Ne, nejsem rasista, nevadí mi žádná národnost a opravdu bych neřešila, jestli jsou to Češi nebo jiná národnost, ale jsem rozčílená. 

Mám takový pocit, že oni nespí. Nemluvě o tom, že nevím, kolik jich tam pořádně je, ale asi dost. Ať je jakákoliv denní či noční doba, pořád se tam něco děje. Ale ve dne to ani tolik neřeším, pozdě večer mi to vadí. Já nevím, jestli hrají nějakou počítačovou hru, ale vypadá to tak. Neustále je tam totiž řev, ať už povzbuzující nebo nadávající, ale je tam. Asi u toho i chodí, protože je slyšet dupání, pak je slyšet padnutí na vrzající postel/gauč. 

Myslím si, že jsem dost tolerantní, co se týká například dětí. V bytě, kde jsem bydlela před tím, nad mým pokojem byl asi dětský pokoj, pořád tam něco padalo, cupitalo, ale OK, jsou to děti, těm jen tak nevysvětlíte, že ten soused pod nimi chce klid, ony si prostě chtějí hrát :) 

Ano, taky rozumím tomu, kdy celou noc řve dítě. Myslíte, že ty rodiče to těší a sami by nejraději nespali? Ne, taky by nejraději měli klid. 

Toto všechno pochopím. Pochopím i občasné party doma, kdo je nemá. Pochopím občasné hádky. Pochopím hlasitý sex (ano, máme různé sousedy :D).  Ale ne každodenní bordel. Zatím se mi u toho podařilo vždycky usnout (díky bohu za únavu), ale příště zavolám "pomáhat a chránit", ať jim domluví. Existuje nějaký noční klid, u nás v baráku je od osmi. Já jako blbec většinou vypínám i běhací pás, ačkoliv mám protihlukovou podložku, ale přeci jen, sousedi mají právo na klid. Ale někdo to prostě nechce tolerovat. 

No, každopádně, víte, co bylo moji poslední kapkou? Občas, hodně občas, nějaký soused seshora se rozhodne hrát na piano. Ne na klávesy, ale na opravdové piano. A víte co? Je to nádherné. Hraje jako profík (třeba je, to já nevím), v tu chvíli, pokud tu chvíli, co hraje, chytnu, tak mám husí kůži, odložím všechno a poslouchám. Když jsme byli doma s manželem, tak jsme si lehli na postel a taky jen poslouchali. A víte co se stalo naposledy? Někdo začal klepat na stoupačky a hudba přestala. WTF? Proč, proč, proč? Málem jsem se rozbrečela. Takže když sousedi o půlnoci řvou a dělají bordel, tak je to v pořádku, a když někdo hraje na piano, tak ruší?

Jak řešíte hlučné sousedy vy? 

A.

Komentáře