Eucerin micelární voda

Eucerin micelární vodu jsem nekupovala, byla jako dárek k časopisu. Ale je pravda, že jsem ji chtěla vyzkoušet, takže takový dárek jsem jen uvítala. 



Musím říct, že jsem ráda, že jsem neutrácela peníze na micelárku zvlášť. Pro mě se totiž dobrá micelární voda pozná tak, že dokáže odlíčit i oči. Ačkoliv jasně, mám přípravky na odlíčení očí zvlášť, tak micelárku beru jako vše v jednom, když třeba někam jedu, tak abych netahala každý přípravek zvlášť. 

Parfemace je slabá, takže mi nevadí. 

A verdikt je takový, že tato micelárka mi nevyhovuje. Oči mi neodlíčila, ale jen rozmazala a i zbytek make-upu odličuje špatně. Přijde mi, že spotřebuju víc tampónku na odlíčení, než obvykle :(. 

Navíc, možná je to můj dojem, ale přijde mi, že s používáním této micelárky se mi zhoršila pleť, takže za mě ne. 

Našla jsem ji prodávat za cenu 242,- Kč, což mi přijde přemrštěné, protože se ničím neliší od micelárek z drogérie, alespoň tedy ne pro mě. 







Zkoušely jste tuto micelární vodu? Vyhovovala vám? 

A. 

Komentáře

  1. Tuhle jsem nezkoušela, ale za mě jsou fajn odličovací produkty z řady Loreal, třeba to jejich růžové tonikum je moc fajn:). Já micelární vody používám spíše na doodlíčení než na odlíčení. Salad by Leni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, micelárka se mi dost líbila od L´Oréalu, ale před pár dny jsem dělala recenzi na jejich micelární odličovačí gel na oči, a to je teda děs běs :((

      Vymazat
  2. Micelárnu vodu som neskúšala, no možno niekedy vyskúšam :)

    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě zatím nejlepší micelárka. Taky jsem ji měla z časopisu a už jsem dokupovala další balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :)) Tak to je fakt o člověku ;) Já už bych si ji nekoupila..

      Vymazat

Okomentovat