Dvojka snů ;)

O pudru Rouge Bunny Rouge jsem vám už psala zde. A nyní je čas ukázat mého nejlepšího parťáka k tomuto pudru. Make-up Guerlain Tenue De Perfection.

Za tento make-up zase vděčím paní poradkyni z Douglasu, která mě k němu pohotově přivedla. Sama jsem před tím měla většinou make-upy z drogérie, které mi obvykle stačily, ale jednou si pleť zaslouží i luxusní pohlazení.






Značku Guerlain mám moc ráda, takže jsem se nebránila možnosti vyzkoušet od značky něco nového. Make-up jsem od nich ještě neměla. Obal je jako vždy jednoduchý, ale krásný ;) Je ale taky pěkně těžký, protože je skleněný. Ale to mi nevadí, s sebou ho nenosím. Díky mé dvojce snů totiž stačí make-up ráno nanést a večer odlíčit.



Konzistence je krémová, moc příjemná. Co mě překvapilo, tak make-up poměrně rychle na pleti zasychá. Nebo jak bych o vysvětlila. Prostě to není tak, že musíte make-up "šudlat" a čekat, kdy se vsákne. Tento jakoby přilne k pleti a zůstane :). No, krásný to pocit. Navíc, pro mojí pleť s mastícím se téčkem je ideální to, že make-up pleť hned zmatní. 



Mám odstín 12 Rose Clair, což určitě není ten nejsvětlejší, ale mně padne ;) Možná příště si koupím o něco světlejší. 

Dávkuje se pumpičkou, což je skvělý. Nikdy nevymáčknu víc než je potřeba. 



Make-up má jemnou pudrovou vůní, není to nic, co by vadilo, navíc hned zmizí, takže nic necítíte. Ubývá dost pomalu, takže si myslím, že mi vystačí na dost dlouho. Je ale pravda, že ho střídám s jinými make-upy a trochu si ho šetřím na dny, kdy opravdu potřebuju celý den perfektní pleť. 

Výhodou je, že na obličeji nedělá masku a vypadá velmi přirozeně. Celý den se mi z obličeje ani nehne. Na něj dávám právě pudr Rouge Bunny Rouge. 









Za mě tedy určitě ano, klidně bych si ten make-up koupila znovu. 

Cena 1420,- Kč přes slevou, já jsem ho kupovala na Dnech Marianne s 20% slevou.

Jaký je vás oblíbený make-up ať už z parfumerie či drogerie?

A.

Komentáře