Bruxx

O restauraci Bruxx jsem toho dost slyšela a párkrát jsem kolem ní i šla, ale nějak jsem se tam nikdy nedostala. Až do jednoho skvělého dne ;)

Restaurace je opravdu velká a moc hezká, i přesto ale, že je velká, je dost útulná. Dřevo a vínová barva dodávají restauraci šarm :). 

Pro mě bylo docela jasné, že bych si chtěla dát mušle, protože věřím, že tato restaurace je má opravdu kvalitní a nemusela bych se bát, že mi bude špatně. Jenže, výběr je velký a já moc z velkého výběru vybírat neumím :)). 

Jako předkrm jsme si objednali šneky. Escargots Gratinés neboli půl tuctu zapečených šneků vařených v hovězím vývaru se zeleninou a bylinkami, zapečené s česneko-oříškovým máslem s petrželí a šalotkou. Výborné! Nejsem velký milovník šneků, ale toto se opravdu povedlo. Česneko-oříškové máslo tomu dodalo tu správnou chuť!




Dále jsme na stůl objednali výběr sýru. Francouzské a belgické sýry dle denní nabídky s chuney z hrušek a piva Mortal Subite Peach s datelmi a hroznovým vínem. Zase, výborné ;)



A vzhledem k tomu, že jsem si prostě neuměla vybrat, dlouho jsem přemýšelela o špagetách s mušlemi, které už ani v nabídce nemají, ale zase jsem si říkala, že špagety si uvařím i doma :D Takže výběr byl jasný - Moules, Palourdes, Coquilles de Rasoir, neboli slávky, mušle Venus a mušle Jack Knife s bílým vínem, česnekem, šalotkou, petrželovou natí, smetanou, řapíkatým celerem, rajčaty a špetkou šafránu. K tomu jsme si vzali hranolky Bruxx s domácí majonézou z olivového oleje. Ačkoliv divná kombinace, tak Bruxxem doporučovaná ;). Jako pardon, ale to bylo žrádlo!!! :D Když si na to teď vzpomenu, tak bych se klidně rovnou sbalila a jela tam znovu :)) A mám takový pocit, že jednoho dne tak zase učiním ;). 




Ten vývar, ve kterém byly mušle, slávky a nožovky byl naprosto famózní!! Samotné mořské plody byly taktéž výtečné, zvlášť nožovky (mušle Jack Knife) mi moc chutnaly! 

Obsluha byla velice milá a na nic jsme nečekali dlouho. Výběr piv je opravdu obrovský, což manžel ocenil a ochutnával, já pivová nejsem, ale i já bych si vybrala ;) (ano, broskvové pivo bylo dobré :)). 

Určitě tuto restauraci všem doporučuju a někdy se tam rozhodně vydám znovu! Dám si totiž kyblík výtečných mušlí (ostatní si už odpustím ;)!

Už jste byli v Bruxx? Znáte nějaké podobné restaurace?

A. 

Komentáře

  1. Uff, na toto by som sa nedala nahovoriť ani za milión. Máš môj obdiv :P

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že restaurace není v Brně, ráda bych něco vyzkoušela. Určitě bych oželela šneky i ochutnávku sýrů, ale to poslední žrádýlko a ještě k tomu s hranolkama a domácí majonézou - na tom bych si určitě pošmákla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tato restaurace by určitě stála i za návštěvu Prahy ;) :))

      Vymazat

Okomentovat