Avon Planet Spa Tělový a pleťový krém Soufflé

Jaksi se stalo, že mi v jednu chvíli došla veškerá mazadla na tělo, tak jsem se zase musela zásobit. Sadu z Avonu, Planet Spa, jsem si koupila po předchozích dobrých zkušenostech s touto řadou. A co na ní říkám nyní? 



Tělový krém krásně voní, jak říká můj manžel, tak po tom voním jako sušenka.
Konzistence není nijak hutná, krém se krásně roztírá a poměrně rychle se vstřebává. Líbí se mi ta barva, jak je to perleťový, ale zároveň chápu, že je to dost chemické. Je příjemné, jak je ten krém našlehaný, mám takový pocit, jak kdybych po sobě roztírala nějaký mousse ;). 

Co mě těší, tak to je to, že hydrataci zvládá na jedničku. Mám totiž sušší pokožku, takže ráno, pokud se nenamažu, mám na nohou takový jemný bílý povlak, a hlavně i cítím, jak je pokožka suchá. Tento krém zvládá hydratovat přes celou noc i další den. 

I přes jeho barvu nezanechává fleky na prostěradle, vím to, protože mám bílé prostěradlo a do postele lezu vlastně hned po namazání, nečekám, až se krém úplně vstřebá. 





Co se týká pleťového krému, tak jak jsem avizovala už při článku new in, smrdí. A to tak, že jsem se rozhodla, že ho ani nebudu používat na nohy. Je to fakt umělý, strašný smrad. Jako kdyby v tom byl roztavený plast, nebo nevím.. prostě ne, to používat nechci. Je výhoda, že jsem tuto sadu měla za dost zvýhodněnou cenu, jinak bych byla opravdu naštvaná. Nevím, zda mám vadný kus nebo takhle smrdí každý den krém, ale určitě za něj nevyhazujte peníze. 






Máte zkušenosti s řadou Planet Spa?

A.

Komentáře

  1. Ten na pleť som mala aj ja, letel do koša. Ako píšeš - smrdí. A celý je nejaký umelý, no tvár určo nie, ledva fakt na tie nohy...:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem to fakt ani na ty nohy nedala, prostě strašný smrad :(((

      Vymazat

Okomentovat