Albert, Lidl, Tesco - a čí kuchařky jsou nejlepší pro vás?

To, že miluju kuchařky, není žádným tajemstvím. A musím říct, že se mi moc líbí, že nyní i obchody nabízí svoje kuchařky a recepty on-line. Ráda si je prohlížím a sbírám inspiraci, co uvařit. Chci vám ukázat tři asi nejznámější kuchařky (ať už tištěné či online) supermarketů/hypermarketů.

Nejznámější je asi Albert. Mám obě Albert kuchařky a mám moc ráda jejich měsíční časopis :). Uvařila jsem podle toho už opravdu hodně a hodlám v tom pokračovat. Většina receptů se opravdu povedla. 




Nově taky s recepty na internetu přišlo Tesco. Ta stránka se mi moc líbí, to barevné ladění.. ;) 



A tento rok se taktéž přidal i Lidl. Tam mě to opravdu baví. Každý den dva nové recepty na slané jídlo, od poloviny roku i na sladké, a to v letáku. Na internetu toho mají opravdu hodně. A od 24.11., můžete sbírat razítka, za 5 razítek získáte kuchařku Pauluse a Ihnačáka! ;)



Samozřejmě, sleduju i plno food blogu, ale o tom někdy jindy ;)

Používáte některou z těchto kuchařek?

A.

Komentáře

  1. No, já se strašně těším na kuchařky Ihnačáka a Pauluse, jejich recepty a vlastně reklamy mě vážně baví!

    OdpovědětVymazat
  2. Mne spíš nudí a obtěžují tou svou rádoby vtipnou reklamní show...a "dostat" kuchařku za to, že jim dám napřed 2500.- mi nepřijde jako extra dárek. Dárek je dar, ne za hodně peněz málo muziky. Podvodníci jedni. A ještě jim na to lidi rádi skočí.,..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak já osobně jsem obě kuchařky z Albertu koupila cca za 100,- ve slevě, nákupy za tisíce jsem tam opravdu nedělala ;)

      Navíc si myslím, že kuchařka je fakt bonus, já třeba v Lidlu tak jako tak nakupuju ;), takže když za to ještě něco dostanu, tak proč ne :) Nenakupuju jen kvůli tomu, abych dostala kuchařku :)

      Vymazat
  3. Pro mě jednoznačně Albert a i tam ráda nakupuju. Mají ty recepty pěkně nafocené a i ty některé suroviny jsou fajn, které jsem třeba ještě neměla a to vaření mě s nima baví. I letáky, na které se dívám tady http://www.topsleva.cz/letaky/albert , mají vždy super udělané a jen tak ráda si je prohlížím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, Alberta mám taky moc ráda ;)

      Vymazat

Okomentovat