Ze života ;)

Podzim se zatím moc nepředvedl, skoro dva týdny jsem byla nemocná :(, ale zase na druhou stranu teď už se konečně uzdravuju, tak nejsem tak otrávená něco dělat :D

Žluté růže se na mě smutně koukaly v Lidlu v neděli večer, zlevněné na 22,- Kč, to jsem tam nemohla nechat.. ;)


Tchán nám volal, jestli nechceme papriky, že má nějaký přebytek :D No, nevím, kde ho vzal, ale jistě, že chceme, takže budeme mít paprikový týden ;) Hned jsem vytáhla kuchařky, pro inspiraci ;)





A při vaření jsem objevila překvapení na vajíčkách :D Ano, jsou opravdu od slepic :D



Ve slevovém košíčku DM jsem objevila olejíček s vůni perníku do aromalampy. To je tak skvělá, sladká vůně! Provoněla celý pokoj!



Kdo ještě miluje žluté cenovky v Marks&Spencer? Granola za 22,-? No neber to!



A v Marks&Spencer měli -20% slevu na vybrané sušenky, tak jsme s manželem vzali další vánoční dárek pro jeho maminku, která vestíka má ;) (btw, byly tam na ochutnávku sušenky, co jsou uvnitř, a jsou výborné ;)).



A tento skvost jsem prostě musela mít já. Dlouho jsem se rozhodovala mezi tímto stromkem a skvělým karuselem, který tam mají, ale u karuselu se mi moc nelíbila melodie. Tento stromek hraje klasickou We wish you a Merry Christmas a vevnitř jsou sušenky ;) Podívat se, jak hraje,  můžete na našem instagramu zde



A mám novou, krásnou washi pásku! Našla jsem skvělého prodejce, od kterého čekám na další pásky, pak se s vámi podělím ;)




Jak se máte vy? 

A. 

Komentáře

  1. skvělé fotky, taky bych nakupovala za 22 kč :) nedivím se, že ty růžičky sis musela prostě koupit :) a ten stromeček je super :3 na Vánoce je úplně úžasný ♥

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že nejen vánoční hrající stromek je skvělej - dostali jsme ho dárkem od synovce, ale ty máslové sušenky uvnitř jsou pro někoho jako já, co nadevše miluje sladké, naprosto vynikající :-) Helča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty sušenky moc nejím, ale moc chutnají manželovi ;)

      Vymazat

Okomentovat