Ze života ;)

Ačkoliv jsem se hrozně pokoušela neonemocnět, tak jsem to nezvládla, když kolem mě jsou všichni nemocní ;(

Už jsou k dostání nové Lipton čaje, o kterých jsem psala minulý rok v nákupech z Německa a na instagramu. A vzhledem k tomu, že jsem nemocná, tak zázvor prokládám právě těmito čaji. Ten Strawberry Cupcake a Blueberry Muffin jsou perfektní!


S manželem jsme si koupili další hrníčky v Ikea. Jsou dost velké a s naší zimní/podzimní spotřebou čaje hrníčky jsou potřeba :)). 


Koupila jsem si v H&M vlněné rukavice ve slevě a k tomu jsem vzala krásně měkkou, chlupatou šálu ;)


Paní beruška mi chtěla asistovat při focení ;)


Růže od milovaného muže ;)


Přišla jsem na to, že je levnější kupovat si kytky v květináči v Ikee a vyhazovat je (pokud chcípnou, což je u mě nejvíc pravděpodobné) než kupovat řezané. 


A protože jsem koupila kytky v Ikee v květináči a do vázy nemám co dát, tak jsem tam dala cukety a okurky :))


Nutně potřebuju sehnat druhý díl :)


Mám novou kosmetiku ;)



Toto trio v H&M mě hodně zaujalo a transparentní taštička mi nyní dělá organizátora v kabelce :)


Říjnový Albert je nabitý dobrými recepty ;)


 Jak se máte vy? Držíte se nebo jste nemocní jako já? :(

A.


Komentáře

  1. O me se nemoc taky pokouší:-( Krasne fotky, ty hrnicky jsou krasne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem onemocněla a už jsem skoro týden bez hlasu..ale musím chodit do práce :(

      Díky! :)

      Vymazat
  2. Teda:) čaje s takovými příchutěmi mě hodně lákají... a pít ho ještě z takového krásného hrknečku:) pěkné, uklidnující...
    Brzke uzdravení přeji!

    Janina

    OdpovědětVymazat
  3. Ty čaje chci taky :-/ Mmmňam . Jinak moc pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se běžně prodávají v obchodech ;)

      Díky :)

      Vymazat
  4. kráásne vecičky! :) ale najviac ma zaujali tie čaje :) už som ich videla na zahraničných blogoch ale kým ich začnú predávať aj u nas tak to ešte potrvá :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak je pravda, že tyto čaje jsem si kupovala minulý rok touto dobou v Německu, takže do ČR to šlo rok... ://

      Vymazat

Okomentovat