Westwing

O Bonami už jsem vám psala. Tyto eshopy beru jako inspiraci, nakoupila jsem tam pouze jednou, ale ráda si prohlížím. A objevila jsem velmi podobnou stránku - Westwing . Funguje na stejném principu, jako Bonami, taktéž se každý den objevují nové kampaně. A řekla bych, že některé jsou skoro stejné, jako Bonami. V tuto chvíli bych řekla, že je možná web o něco nudnější, ale zase každá kampaň má něco do sebe. Tak se podívejme, co je tam teď. Necháváte tam email a každý den vám na mailu přistane nabídka. 

Nyní třeba běží kampaň Porcelán Maxwell Williams a jsou tam kousky i za příznivé ceny, například nádoba na mléko za 99,- Kč nebo cukřenka za 85,- Kč, to není tak hrozný ;) Sada 4 šálků s podšálky za 579,- Kč. 






Designová svítidla vedou a jsou všude, Westwing není výjímkou. Svitidla Macodesign jsou krásná, ale také drahá. A pokud je někdo šikovnější, tak si z toho může udělat DIY, koupit si takovou "papírovou" nebo "plastovou" lampu v Ikee, vytisknout obrázek a nalepit :). Ano, nebude to tak luxusní, zato "vaše". 


Znáte podobné stránky a znali jste tuto stránku? 

A.

Komentáře

  1. Bonami mám také zaregistrované, zatím jsem nakupovala jen dárky pro ostatní , tak snad brzo i něco pro sebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako je fakt, že mi přijde dost věci předražených,ale když to máš třeba jako dárek, tak prostě investuješ.. :)

      Vymazat

Okomentovat