V čem spíte? Aneb období pyžam :)

Nastává období čajů, horkých čokolád, zachumlání se do hřejivé deky, čtení, dobrých filmů a pyžam. Asi každý si dokáže vybavit Bridget Jones v červeném flanelovém pyžamu s tučňáčky ;).

Já se dobrovolně přiznávám, nevlastním žádné pyžamo. No fakt. Prostě nikdy jsem si pyžamo nepořídila a ani ho od nikoho nedostala. Doma sice nosím takové pohodlné pyžamové kalhoty, ale rozhodně v tom nespím (tedy ano, beru si tyto kalhoty a tričko, pokud jedu někam na návštěvu a spím tam).

Neříkám ale, že mi to nelíbí, pokaždé si v krámech tato pyžama prohlížím, ale taky je tam vždycky nechám.. :)

zdroj
Nemám totiž ráda ten pocit zachumlanosti pod peřinou, když mám jít spát. A je mi vedro. Nechci mít zahalené nohy ani ruce.. Maximálně, pokud je mi zima, tak si vezmu tričko s dlouhým rukávem, ale to se stalo asi jednou, a to ani ne doma, jinak mi jako topení dobře slouží manžel :D. A já nevím, jak to děláte, že vám to nevadí, nebo vám to vadí, ale i za cenu toho to nosíte, ale já nesnáším, když mám v noci kalhoty nebo dlouhou košili, jak se to vykasá nahoru a máte to až u krku :D

Ano, je výjimka, pokud jsem nemocná, to chodím spát v tričku/mikině s dlouhým rukávem. 

Jinak jsem paní košilková, kraťásková, tílková. Ano, to mě baví. A baví to taky i mého manžela (alespoň se tak tváří :D). Ačkoliv je to možná pro někoho nepochopitelné, tak nespím týden v tom samém, střídám to. A to mě baví. Každý večer si prostě vezmu něco jiného (ano, jsou dny, kdy jdu spát jenom v kalhotkách, protože i to miluju :D). 

Jak už asi tušíte, košilek, tílek a kraťásků na spaní mám opravdu hodně. A nikdy neváhám si koupit další kus ;). 

Miluju hedvábné košilky z Intimissimi, které se ve slevách dají pořídit za opravdu bezvadné ceny. Vždycky čekám na úplně poslední vlnu slev, a pak se na ně vrhnu. Hedvábí na nahém těle je opravdu hodně příjemné, a i to ulehání do postele do povznese na princeznovskou úroveň :). Nejdražší mě stálo asi 490,- Kč. 


Overal na spaní mám jen jeden, je dost odhalený a dost mě baví, ale nespím v něm zase tolik.. ;) Zase ze slev z New Yorkeru. 


Potom jsou noční košilky, jak tušíte, které se noci nedožijí :D A těch mám jen pár, kupuju je zásadně ve slevách (asi jako skoro všechno :D) .. A tato je také z Intimissimi, co si pamatuju, tak snad za 249,- Kč.  


Kraťásků, tílek a obyčejných košilek mám hromadu, a ty opravdu střídám často :)


Neříkám, že až budu starší (a tím myslím tak 40-50 let), že nezačnu pyžama nosit. Věřím, že takové hedvábné pyžamo musí být super, ale prozatím na to opravdu nejsem. I když, přiznám se, takovým pyžamem La Perla bych rozhodně nepohrdla, ale nevím, jak by se manžel díval na to, že mám pyžamo asi za 1000 EUR :D. 

V čem spíte vy? Máte rády flanelová pyžama s soby, tučňáčky a jeleny?

A. 

Komentáře

  1. tak ja nosim vyhradne pyzama a pod nimi nic. asi by si som neprezila spat v podprsenke, to je vec, ktoru zo seba zhadzujem asi 10 sekund po vstupe do bytu. a to nosim prevazne sportove podprsenky. inak musis mat asi dost silno zapnute kurenie, lebo mne je vela krat v zimnom obdobi doma zima aj v pyzame s dlhymi rukavmi a dlhymi nohavicami. inak v lete nosim pyzamo s kratkym rukavom a kratkymi nohavicami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikde jsem nepsala, že spím v podprsence, neříkám, že jsem v ní nikdy neusla, ale nespím ;) A ta jediná, co je na fotce, tak ta opravdu není na spaní ;)
      Ani v zimě skoro netopíme, máme zateplený barák, takže to stačí ;), máme kvalitní peřiny :)

      Vymazat
  2. Tiež neznášam pyžamá, nechápem ako v tom môže niekto spať, cítim sa tak nepohodlne a neslobodne. Spím len v spodnom prádle, podprsenka mi nevadí, nikde ma netlačí. A keby nebývam s rodičmi, spím nahá. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :)) Ale je taky fakt, že v podprsence taky nespím, nepřijde mi to pohodlné..

      Vymazat
  3. Já to mám podle ročního období - přes léto košilky a přez zimu se velmi ráda zachumlám do teplého pyžámka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to asi chtěla umět, zachumlat se do pyžama, ale nejde mi to :D

      Vymazat
  4. Tak je rozdíl v čem spím a v čem "spím" :D pokud se jedná o spaní opravdové tak preferuji na zimu pánské kalhoty z HM a bavlněné triko z dlouhým rukávem,které ladí barvou s kalhotami a v létě tílko nebo opět triko z kvalitní bavlny a pánské barevné trenky z HM nebo Skate shopů :D prostě je dělají daleko pohodlnější a baví mě na spaní unisex oblečení :D A navíc to není ani antisexuální , triko je upnuté na tělo a přesto pohodlné a část pánského oblečení které dobře sedí ( kupuji velikosti S ) jsou pro chlapi taky sexy i když jsou pohodlné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v čem ty v zimě spíš, tak v tom ráda chodím doma :)) JJ, mám trenky represent a jsem moc spokojená ;)

      Vymazat

Okomentovat