Restaurace Rybářský klub

Restaurace se objevila na jednom slevovém portálu, nabízela 50% na veškeré jídlo. Tak jsme si s manželem říkali, že to koupíme, vzhledem k tomu, že rybu nejíme tolik, kolik bychom měli ;)

A jak se nám tam líbilo? 





Rezervaci jsem dělala pár dnů předem, pobavilo mě to, že vlastně na den, kdy jsme chtěli jít, mi bylo řečeno, že mají svatbu, takže to rezervovat nejde. Mně to nevadilo, ale do expirace voucherů zbývaly 2 dny, tak mě to docela pobavilo, jestli pak prodlužovali platnost, když to člověk nestihl, přeci jen nepočítáte s tím, že restaurace jen tak zavře. Nám to nijak nevadilo, dala jsem restauraci na neděli, když byly Dny Marianne. Říkala jsem si, že stejně půjdeme do centra, tak se zajdeme naobědvat. 

Hned na úvod můžu říct, že na voucherech bylo uvedeno, že rezervaci přijímají jen dovnitř, ne ven na zahrádku, ale že pokud přijdete a bude hezky a na zahrádce volno, klidně se tam sednete. Jestli si někdo pamatuje na ten víkend, tak pěkně nebylo, Sice je tam stříška, ale prostě nebylo natolik pěkně, abychom si sedli ven. Vevnitř nikdo nebyl :D. To mě přišlo docela vtipný :) A víte, co bylo horší, že tam ani nehrála hudba.. Bylo prostě totální ticho.. 




Číšník nám přinesl menu, vybrali jsme si, objednali a čekali.. Objednali jsme si žabí stehýnka (1x), bramboračku na zahřátí (2x), já jsem si dala filet candáta s hříbkovým přelivem a bramborami, manžel si dal kapří hranolky s wasabi bramborami. 


Po chvíli čekání přišel číšník říct, že kuchař zjistil, že bramboračka mu zkysla, takže se omlouvá, ale pokud nechceme rybí polévku, tak polévka nebude :D. No, nechtěli jsme. O podniku jsem si v tu chvíli začala myslet své.. Zkyslá polévka? Je sice milé, že nám to řekl, ale v centru Prahy tohle...? Hmmm... 


Tak jo, žabí stehýnka.. Objednali jsme si jedny pro oba a stačilo. Nebyla ochucena a přišlo nám, že tam bylo až moc oleje.. Nic moc.. 




Na hlavní jídla si postěžovat nemůžeme. Byla opravdu dobrá. Candát byl dobře udělaný, takže já jsem si opravdu pochutnala. Manželovy kapří hranolky byly moc dobré, ale já jsem si jen kousla, přišly mi strašně mastné, což manželovi ale nevadilo :). Wasabi brambory měly zajímavou chuť, takže manžel byl moc spokojený. 





Celkově prostředí restaurace mi taky moc nelíbilo, k tomu tichu to bylo hrozně neútulné. Myslím si, že by to nemuselo být tak špatné na té zahrádce, protože je s krásným výhledem na Karlův most, koneckonců to hlavní jídlo bylo dobré, ale myslím si, že jen tak už bych do té restaurace nešla. V dobrém počasí asi i musíte mít štěstí, abyste na zahrádce měli dobrá místa.. 


Stránky restaurace: www.rybklub.cz/


A.

Komentáře