Paravan


To je tak úžasná věcička! 

zdroj
Paravan můžete využít k rozdělení místnosti, k vytvoření koutku na čtení, k tomu, abyste schovali něco, co není určeno cizím očím (šatna, pracovní (bordelářský) stůl) nebo vy sami se na to nechcete koukat (ten samý pracovní - bordelářský - stůl).


Jako například schovat "zadek" televize.
zdroj
Pořád si říkám, jestli nevytvořím nějaký i sama... Až někde najdu troje stejné pěkné(!) dveře :-) 

zdroj
 Tenhle DIY paravan se mi též moc líbí, akorát bohužel nezapadá do našeho bytu. 

zdroj
V obchodech se mi líbily tyto... Pokud člověk umí malovat, tak si ovšem taktéž vytvoří podobnou nádheru sám :-) 

zdroj
 Tenhle jsem objevila za "pár korun" - cca 2.000 Kč a moc se mim líbí. 
zdroj
O něco podobného jsme se jednou pokusili, když jsme chtěli oddělit dětskou postýlku v naší ložnici. Vzhledem k naším stropům bylo asi jednodušší si ten paravan koupit :-)) 

zdroj
Ovšem tenhle paravan si získal mé srdce :-)  3 desky a křídová barva... a nějaká ta spojovátka... Myslím, že půjdu otravovat manžela pro další DIY :-) 

zdroj
Máte doma paravan? Chtěli byste ho?  :-)

S.

Komentáře

  1. Paravany jsou nádherná věc. ♥ Bohužel v bytě nemám jedinou místnost, kam by se vešel, aniž by překážel. :( Za mě vede první a druhý. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám, ale moc by se mi nějaký líbil :) jen ten poslední mě nijak neoslovil..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat