Máte také svůj okamžik totálního štěstí?

Dlouho jsem přemýšlela nad tím, jaký okamžik v průběhu dne mě dělá nejvíc šťastnou. A víte co, přišla jsem na naprosto banální věc :D

Ne, teď nemluvím o tom, že jsem na pláži a poprvé jdu do moře. Nemluvím o tom, že mi někdo řekne, že jsem něco vyhrála. Ne, prostě klasický den, kdy jdu do práce, moc příjemných věcí nečeká, tak se snažím "přežít". 

Ten okamžik totálního štěstí nastává po práci. Když přijdu domu, svléknu se a lehnu si do postele :D Ano, takhle banální to je. 

Stačí mi 5-10 minut. Prostě ležím, vedle sebe mám manžela (který sice vzdoroval, že je to blbost, ale ten blažený výraz pokaždé, když si lehne, je vtipný :D) a nic nedělám. Pak vstávám, jdu cvičit/vařit atd., ale těch 5 minut si nenechám vzít ;)

O víkendu zůstanu o něco déle v posteli, miluju to ranní "teplo" pod peřinou :D

Ano, základem je, mít pohodlnou postel a mít ji rád, a to já mám ;)

Co je Váš okamžik totálního štěstí během dne?

A.


zdroj

Komentáře

  1. ja milujem rána keď nikam nemusím. V posteli síce dlho nevydržím, vždy vstanem skoro, ale ten pocit, že nikam nemusím a môžem si dnes robiť, čo chcem... :)
    V pracovné dni mám asi tiež najradšej chvilu ked prídem z práce, sadnem si, dám si kávu (teda teraz ju už pijem len občas), niečo sladké, alebo niečo dobré na jedenie. Proste taká chvilka pohody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, takže se moooc těším na zítřek :) Takový odpočinek hned na začátku týdne bodne, to by mohlo být pořád ;)

      Vymazat
  2. Pocit banální totálního štěstí? Tak ten mám když se překvléknu po práci do pohodlného ,ale přesto pěkného domácího oblečení :) Když totálně unavená večer zalezu s přítelem do postele a přitulíme se k sobě. Když si uvaříme dobrého jídlo a první ochutnání to je další minuta totálního štěstí :) A poslední když si v zimě napustím horkou voňavou vanu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukám, že to mám hodně podobné. S tím jídlem máš pravdu, ještě když si představím, jak vaříš (i když ne, to si představovat nebudu, kdo tady má uklízet tu poslintanou klávesnici!!!! :D)

      Já vanu moc nemusím, ale tím, jak mám doma jen sprcháč a do vany jezdím k rodičům, tak občas je to fakt pocit k nezaplacení ;))

      Vymazat
  3. Většinou třeba když... jedu tramvají, ve sluchátkách příjemná písnička a přemejšlím o tom, že mi vlastně nic nechybí a zaplaví mě takovej chvilkovej blaženej pocit. Štěstí není dáno cílem, ale cestou a u mě obvykle tramvají :D :)

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, to je fakt, cesty tramvají nebo autem s hudbou taky miluju!! ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat