Kde potkat nové lidi? Toastmasters, semináře, poker.

Miluji seznamování s novými lidmi. Kdybych nebyla vdaná, tak asi pořád lítám na seznamkách (nějaké mé zkušenosti jsem popisovala zde). Ale protože již jsem, tak navštěvuji jiné akce (většinou s nějakou přidanou hodnotou), které k ničemu nezavazují (ovšem to neznamená, že pokud chcete někoho potkat, že tam toho pravého nepotkáte :-) 

1. Toastmasters. Tento "pojem" již zná i Wikipedie, takže cituji: 

"Toastmasters International je nezisková vzdělávací organizace, která je celosvětově zastoupená tisíci kluby. Jejím hlavním cílem je vzdělávání členů v oblasti komunikace, veřejného vystupování a leadershipu (vůdcovství). Prostřednictvím jednotlivých klubů nabízí Toastmasters International vzdělávací program vytvořený tak, aby se členové klubů učili dovednostem jako je mluvený projev, naslouchání a kritické a konstruktivní uvažování."  (zdroj)



V Praze už je docela dost klubů, kde tato setkání probíhají (více info zde). Můžete si vybrat i z různých jazyků. Já byla vyzkoušet v angličtině a bylo to parádní. Zajímavé je, že tam chodí i lidi všech věkových skupin. Neaktivnější vypravěčkou na mém kurzu byla sedmdesátiletá paní. SUPER. 

Nemám nastudované info o všech klubech. Někde je to za hubičku, někde za něco vyšší poplatek (+ mám pocit, že úplně na začátku se ještě platí nějaký poplatek za registraci přímo v Toastmasters jako takových). 

2. Semináře. Všech možných druhů. Občas za poplatek, občas zadarmo. (My, co šetříme na mimořádnou splátku hypotéky, chodíme pouze na ty zadarmo, to dá smysl.) 

Na facebooku sleduji "Co je v Praze zadarmo".  (Btw, fakt dobrý článek byl již před nějakou dobou v Čilichili, pokud chcete vědět, kdo za touto stránkou stojí - zde.) 

Pak sleduji stránky různých organizací typu Impact HUB (zde). 

Pak mám dost ráda Internations (zde). Stránka je sice určena primárně pro cizince, co aktuálně skončili v České republice, ale co tak koukám, tak je tam také plno Čechů (resp. Češek :-)   A cizinci to vítají, protože od koho jiného by měli získávat tipy / znalosti / atd. :-)     Já mám neplacenou verzi (samozřejmě), ale je tam možnost i nějakého upgradu. Btw, nedávno mi od nich přišla soukromá zpráva, proč jsem již delší dobu nezavítala na jejich stránky a co mohou zlepšit, atd. A vůbec - v té osobní komunikaci jsou dobří. 

Byla jsem na Rozjezdech (od T-Mobilu), na přednášce Konec prokrastinace (i když v rámci dobrovolného vstupného jsem tam nakonec něco přispěla), dalších přednáškách pro začínající podnikatelé... Zkrátka, je toho fakt hodně. A dají se tam potkat super lidi. 

3. Poker. Díky pokru jsem poznala plno lidí. Poker je nuda hrát ve dvou / třech lidech. Proto se většinou schází více lidí. A někdo to většinou organizuje. A pokud se ten organizátor dozví, že hrajete poker, tak vás pravděpodobně bude zvát čas od času taky. Vyberte si, kam chcete chodit a tam choďte. A podle toho budete taky potkávat různé typy lidi :-) 

Jakože - když hrajeme s kamarády, pokaždé tam někdo někoho přitáhne (většinou chlapa... jen je škoda, že poker hraje tak málo nezadaných slečen - kluci pořád převažují). Svým nezadaným kamarádkám radím - naučte se hrát poker a můžete chodit na naše večírky.  (My jsme si s kamarádkou asi tak před 4 lety, možná více, koupily přes slevomat voucher do nějakého casina na kurz pokeru... A jedna návštěva fakt stačila (k základní hře, nechci zas být profík). 

Za svobodna jsem chodívala hrát do klubů, kde už to šlo i o větší peníze (souhlasím, na poker 5.000 Kč za večer nemusí být hodně, ale... obecně vzato to prostě hodně JE.) A tam samozřejmě potkáte jinou sortu lidí (Zlatokopky, pozor!).  Takže závěr - s kým budete hrát poker si vyberte podle toho, jakého chlapa byste chtěli potkat (a dávejte pozor, aby šlo o příležitostného hráče, a ne o každodenního návštěvníka). 

Kde se rádi seznamujete vy? :-) 

S. 

Komentáře