Jsem tááák nadšená, aneb Temptation Gifts!

Jednoho dne jsem zase zavítala na www.bonami.cz a tam byl ON. Krásný hrnek, s nápisem, který mě přesně vystihuje :D Tak jsem ho ze srandy poslala manželovi, že jsem konečně objevila hrnek s mým jménem. Tak jsme se zasmáli, a tím to skončilo. Ale mně to nedalo a zase jsem na něj večer koukala a říkala jsem si, že by mi fakt udělal radost, manžel mi řekl, ať si ho objednám, že si přeci teda takový hrnek nenechám ujít :D A bylo to, objednala jsem ho. 





A tak strašně se mi líbil, že jsem začala pátrat po tom, co ještě tato značka dělá, značka Happy Jackson. A zjistila jsem, že dělá hromadu skvělých věcí. A hlavně jsem objevila super eshop, kde jsem musela hned udělat objednávku :). 

Temptation Gifts je britský eshop, takže daň ani clo nehrozí, takže jsem se trošku rozšoupla. Vzala jsem ale i přesto málo, protože přeci jen zkušenost s eshopem jsem neměla, a to radši vždycky ze začátku beru málo. A do dvou týdnů jsem měla zboží doma. Strašně jsem se na to těšila. 

Mým hlavním úlovkem byl právě tento hrnek pro manžela. Protože přece k mému hrnečku musí být pár :D (OoOo, my jsme tak skromní!! :D)..  Přijde vám zabalený v krásné krabičce, takže určitě je to vhodné i jako dárek! 




Značka Happy Jackson je prostě skvělá a musela jsem k tomu hrnečku mít alespoň lepítka. Taková kravina  drobnost a tolik radosti :D








Dále tam byly dost dobré ceny na Yankee Candles a pořád tam probíhají nějaké slevy, tak jsem si musela objednat. Navíc, třeba ty sady jsem moc na českých stránkách neviděla a mají tam i čajové svíčky, které u nás nejsou vůbec. 

Z Yankee Candles jsem si vybrala votivní vosky, sada byla levnější než objednávat každý zvlášť, vosk mě prostě zaujal. Ceny jsou opravdu o něco lepší než v YC. 

Votivní svíčka Berrylicious voní jako borůvkový koláč, tak sladký! Už se moc těším, až mi to zase provoní pokoj ;) Christmas Memories voní po hřebíčku a je to prostě vůně Vánoc ;)
Já nevím, jak to YC dělají, ale vosk November rain fakt připomíná vůni po déšti.. :D


Sada mě zaujala, protože normálně bych si tyto votivní svíčky nepořídila, ale sada se zdála být dost výhodná ;) Ginger dusk bych si neobjednala, protože normálně vůní zázvoru nesnáším, ale tato svíčka voní jako citrónový Halls :D, a ten mám ráda ;) Lake Sunset se těžko popisuje, je to taková klidná, čistá, nasládlá vůně.. Amber Moon mi moc nevoní, já totiž ani pořádně nevím, čím to voní, je tam vůně pačuli, a tu já zase tolik nemusím.. Honey Glow je opravdu taková medová, příjemná vůně, moc se těším, až ji zapálím ;) Wild Fig, upřímně, čekala jsem něco sladšího, ale tato vůně je dost příjemná.


Poštovné není úplně nejmenší, ale za ty věci mi to stojí ;) Když k objednávce někoho přizvete, tak se vám to opravdu vyplatí ;)

Z webu budu určitě objednávat znovu, a to docela brzo, chci objednat dárečky na Vánoce, perfektní stránka ;) Podívejte se tam na diáře, nádobí, jsou tam dost originální věci, které určitě potěší ;)

Na příští nákup mi navíc poslali 10% slevu, takže je to dané :D

Znáte nějakou podobnou stránku?

A. 

Připomínám, že pořád běží Giveaway! ;)

Komentáře

  1. Moc krásné věci.. takové nákupy mám ráda :)
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní nákup, ze začátku jsem si říkala, že na hrnečky by mě asi neutáhli... ale pak přišly lepítka a Yankee Candle... a kruci, asi si potřebuju doplnit sbírku! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. páni to jsou krásné věci, hlavně ty hrnečky jsou moc pěkné :) a ty lepítka, je to taková blbůstka, ale co, jsou boží :D♥

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to blbůstka, ale dělá velkou radost :))) díky :)

      Vymazat
    2. Blbůstky jsou pro dělání radosti nejlepší ;)).

      Vymazat
  4. Jéje, to je paráda. Krásné úlovky, samé úžasnosti. V Bonami jsem nikdy nic nekoupila, protože všechno, co jsem si přála, už bylo vždycky na stránkách uvedené jako nedostupné, resp. že "daná kampaň skončila", takže jsem šla obvykle o dům dál. Ale když vidím Tvé poklady, tak musím zatleskat a říct, že máš vynikající vkus a nedivím se, že Ti všechno udělalo velkou radost. ;) Taky dám tedy asi Bonami ještě někdy šanci ;).
    Mějte se krásně, sestřičky. ♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, díky moc za pěkný komentář! ;)

      Vymazat
  5. Krásné věcičky sis nakoupila :) lepítka jsou boží a hrnečky taky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Ten shop je fakt mor :D Už čekám na další objednávku :))

      Vymazat

Okomentovat