Hledání kabátu jen tak (takže v second handu :-) - new in

Podzimní i zimní kabáty mám. Podzimní béžový od United Colors of Benetton (s vlnou, jak jinak) a zimní černý (s krásnou modrou podšívkou) od Promodu (taktéž s vlnou) :-)  Byly to hodně dobře investované peníze. Kabáty pořád vypadají jako nové, pořád mi je lidi chválí a myslím, že je dalších x let nosit budu :-) 

Ale jak se dívám na různé fotky na blozích, tak se mi prostě zachtělo nějaký další :-)   Takže jsem teda vyrazila do jednoho ze svých oblíbených second handů v Radotíně. Vždy tam objevím něco zajímavého. A za takové peníze, že i kdybych si to na sebe vzala párkrát, tak mi to líto nebude :-)   

1. Kabát s vlněnou odepínací podšívkou - s hnědými kozačkami bude podle mě vypadat moc pěkně :-)  A kdyby mě pak omrzel, tak ho odvezu na chatu / do baráku na venkovní večerní posezení. 



Fakt kvalitní kousek.


2. Černý lehký plášť -  není moc fotogenický :-) Faktem je, že minulé léto jsem párkrát řešila situaci, že se mi k večernímu šatům žádný plášť z těch, co mám nehodil. A tento je ideální. Mám v plánu ho nosit rozepnutý s výrazným šátkem nebo výraznou broží. Jak říkám, není fotogenický, ale ve skutečnosti vypadá moc dobře. 

fotila jsem večer, tak se omlouvám za kvalitu

3.  No a když jsme u těch kabátů a plášťů, tak jsem objevila i jednu bundičku. Pořád se sice dívám po kožené (kterou nutně nepotřebuji, proto chci vyloženě second-hand, a ne za plnou cenu), ovšem tato i nekožená nevypadala vůbec zle (ale mám pocit, že též není fotogenická :-) Ale to hlavní, co měla - vestu vevnitř! Vesta se totiž dá nosit zvlášť, anebo se dá připnout přes zipy do bundy a mám najednou zateplenou bundičku :-) Pořád jsem otravovala prodavačku, co je s tou bundou špatně, že je za takovou cenu (to je levný i na second hand), ale prodavačka, že pořád nic. Zkusila jsem tu bundu asi 10x zapnout a rozepnout - zip plně funkční. Žádné fleky nemá. Tak fakt nevím :-) 


Pak jsem si ještě koupila kalhoty (more&more), dvoje kalhoty dcerce a ještě nějaký bytový textil. 

A kdyby vás tedy zajímala cena vystavěných věcí - 40 Kč za kus. A to přede mnou slečna ulovila kráááásnou khaki parku s kvalitní kožíškem kolem kapuce (žádná opelichaná bestie) také za 40 Kč (slečně ovšem určitě slušela víc - už jen tím, že to byla zrzka :-)   

Je zajímavé, že když se ohlídnu pár let zpátky (víc než pár), tak si říkám, jak jsem mohla za plnou cenu kupovat nějaké shity, co za to určitě nestály. A také pár let trvalo než jsem objevila ty "svoje" second-handy, kde vždy něco najdu za krásnou cenu. A největší mám radost, že ty věcí, ze kterých mám velkou radost ( a co stojí těch pár korun) mi lidi pořád chválí a ptají se, odkud je mám :-)  (pokud chci zachovat "dojem luxusu", tak říkám, že z nějakého e-shopu, anebo nějakého butiku, anebo prostě ze zahraničí :-)    

Máte nějaké svoje oblíbené second-handy? :-) 

S.

Komentáře

Okomentovat