Giveaway!

Jsme nesmírně rády každé nové čtenářce nebo čtenáři (i když většinou jsou to čtenářky :))! Vážíme si každého z vás a těší nás, že vás na našem blogu něco zaujalo a rádi se sem vracíte! 

Jako poděkování našim čtenářům jsme si pro vás připravily malou giveaway a možnost získat dárečky mají rovnou 3 z vás! 

K účasti v giveaway musíte sledovat náš blog přes Bloglovin nebo Blogger nebo přes jiný systém (dejte vědět) (a napsat, pod jakým jménem nás sledujete), napsat svoji emailovou adresu pro kontaktování v případě výhry a taky nám můžete napsat, co vás na našem blogu nejvíce baví!

Kdo by chtěl, může nás sledovat i přes Instagram! :)

Balíčky jsou tři, proto 3 výherkyně ;) Budoucí majitelky balíčků vylosujeme 3.11.2014, aby při pondělku byla nějaká radost :)

1. Podtácek ve tvaru stromu (v akci zde), sprchový gel s vůní růží od značky L´Occitane a roztomilý balzám na rty :). 




2. Krém na ruce Le Petit Marseillais (recenze zde), sůl do koupele (je možné použít i do DIY peelingu ;) a roztomilý balzám na rty :)



3. Lak na nehty Illamasqua v krásném podzimním odstínu Throb, ručně vyráběné mýdlo libebit a roztomilý balzám na rty!



Komentáře

  1. jeeeej... tak to jste hodné holky!!!

    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já to zkusím, klarkamagatova@seznam.cz a přeji hezké pondělí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo,to je super,ještě jsem nic nevyhrala..ale u vás to určo zkusím..čtu každý váš článek a hrozně mě baví :)
    Hrabajda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je super .. zkusím štěstí :D
    Kler.B@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. krásná GA :)!
    sleduji přes gfc jako Jana Svobodová
    teprve jsem vás sledovat začala,takže nevím co se mi tu zalíbí :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Čaute holky, úplně jste mne dostaly těmahle krásnýma cenama. Fakt bomba. No já váš blog mám ráda a nedá se říci co víc a co méně. Sleduji vás přes blogger jako Lucie Katrňáková. Jsem zvědavá jestli se na mne usměje štěstí, jinak hezký zbytek dne ;)
    luciekatrnakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. wow, krásná GA, jsou tu úžasné věci :)
    seduji jako Pett T.
    pett.turonova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. taky bych ráda zkusila štěstí, třeba poprvé v životě něco vyhraju:), sleduju samozřejmě i na insta:) @lukynkovalenicka lencastranska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, taky se zapojím. Sleduji přes blogger jako Katka Brettschneiderová, kpr@mybox.cz
    čtu vše, baví mně:-)

    OdpovědětVymazat
  10. gfc:kiki
    baví mě všechny články :) nejraději mám asi ty ze života a nakupování a recepty :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za pozvání, moc pěkné výhry! Sleduju přes Gfc jako Eva. evamickova(zav.)seznam.cz. Mě se na blogu líbí pestrost a to nejen témat, ale i barevnost fotek, na ty se ráda dívám. Celkově je to taková velká dávka inspirace:-)

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Terka Černá, Bloglovin: cterezka
    Hezké výhry a přeji Vám plno spokojených čtenářů! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji přes GFC jako Michaela Zemanová
    Email-misazemanka@seznam.cz
    Nejvíce mě baví asi recepty,protože mě baví vařit :-)

    OdpovědětVymazat
  15. O la lá, tak tohle si nemůžu nechat ujít, přestože se soutěží neúčastním, tentokrát prostě nejde odolat ;) Úúúúžasná GA. Sleduju jako "Vivi Vintageová z Vintageblog.cz".
    A co mě na vašem blogu nejvíc baví? Asi to, že mě tu pokaždé překvapí něco jiného. Mám ráda různorodost a nečekanost článků, takže si tu ráda smlsnu jak na filmových, kosmetických nebo nákupních tipech, na receptech i vašich postřezích ze života. Je to u vás milé, zábavné a barevné a to já ráda. ;). Zkrátka máte spoustu nápadů, takže se na blogové scéně rozhodně neztratíte. ;)
    Vivi
    lucinkamala(zavináč)seznam(tečka)cz

    OdpovědětVymazat
  16. Super cenyy! :) Moc se mi líbí Vaše články, které jsou doplněny hezkými fotkami :). laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A sleduji přes gfc jako Magda Laleitr :).

      Vymazat
  17. No hele soutěž :))) Ještě že pročítám dnes blog komplet :D Na insta sleduji jak víš dlouho a konečně i tady na blogu ( moje lenost nezná mezí co? ) ale zas teď pilně čtu a čtu a to už i došlo první kafe :D Mě by nejvíc potěšil balíček číslo jedna kvůli sprchovému gelu, protože jak víš růže je moje závislost.
    jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Na váš blog som sa dostala práve vďaka tejto giveaway, trochu som sa tu ale porozhliadala a skončilo to tak, že som si tento blog čítala asi do pol 3 ráno. :D Je fajn, že tu máte recenzie najmä na cenovo dostupné veci, páčia sa mi aj niektoré recepty, a tipy na vianočné darčeky (to už mám uložené v záložkách). Mimochodom, všetky 3 balíčky v tejto súťaži vypadajú luxusne. :)
    GFC: Rowena
    rowenalovesart@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné dárečky! :)
    GFC: ZdeňkaM
    Začala jsem sledovat nově, takže nemám prohlídnutý celý blog ale zatím mě zaujalo new in a články ze života. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Supr giveaway! :) Baví mě kategorie inspirace a ebay, ale peněženka pak trpí :D

    Sleduji jako Jana Valentová - email: Janci193@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ráda se zúčastním GA, sleduji přes GFC jako Hana Svobodová a bloglovin.
    e-mail: tereza.binkova@email.cz
    Blog jsem začala sledovat nově, takže se tu teprve rozhlížím. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Super Giveaway :) najviac ma bavia hauly :)
    email: sipkovajanka@gmail.com
    a sledujem ťa cez Blogger :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat