Červená rtěnka Make Up For Ever

Přiznám se, že jsem ještě úplně na chuť červeným rtěnkám nepřišla a prozatím zůstanu u nude-růžových tónu. Ale proč taky občas neudělat změnu, že? 

Vzorek této rtěnky jsem kdysi měla v Ladyboxu a jsem za to ráda, za normálních okolnosti bych si asi červenou rtěnku nekoupila. 




Rtěnka je krémová, takže se dobře nanáší, ale musím říct, že to opravdu chce praxi :D. Rtěnka velmi dobře drží, takže když máznete vedle, tak to prostě jen tak pryč nejde. A možná by to dokonce i chtělo konturku. 

Líbí se mi výdrž, ta je fakt skvělá. Vydržela skoro nehnutě 6 hodin a večer jsem ji ještě odličovala :)). Opravdu drží jako přibitá, což si myslím, že zvlášť pro někoho, kdo se nechce každou hodinu upravovat, naprosto ideální! 

Rtěnka má velmi lichotivý odstín pro zuby, trošku je opticky vybělí, což nikdy není na škodu ;)

Nevysušuje, nezalézá do vrásek, prostě značka ideál. Přemýšlím, jestli i ostatní rtěnky této značky jsou takové.. Asi prolezu internet a parfumérií ;)





Co vy a červené rtěnky, našly jste už TU svoji? :)

A. 

Komentáře

  1. Mě se ty červené tak moc líbí, ale žádná mi prostě nesluší. Mám na to moc malé rty a vypadám... divně? Řekl mi to úplně každý a naštěstí to vím i já sama. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je pravda, že jsem ji na ven měla jen jednou.. :))

      Vymazat
  2. taky jsem ji měla, ale zkoušela jsem ji jen jednou. teď jsem si zamilovala tu Bourjois, je sice výrazná, ale ne tolik, tak to ještě zvládnu. mám zas rty moc velké a připadám si v červených rtěnkách jak klaun :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo, ty od Bourjois jsem zkoušela a taky jsem našla pár odstínů, co by se mi líbily ;)

      Vymazat
  3. Také mám z boxíku, vydrží dlouho,ale konturku to chce jinak se rozpíjí, zvlášť když se přes ní dá třeba nějaký lesk :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To má pravdu, ale je fakt, že já ani tu konturku doma nemám, jak nepoužívám výrazné rtěnky.. Přemýšlela jsem nad tou transparentní od Dermacolu, tam se alespoň člověk nesekne v odstínu..

      Vymazat

Okomentovat