Brzké vstávání - experiment II. - FIASKO!

A jsme u druhého týdnu mého experimentu. O co jde, jsem popisovala zde.

Jak název napovídá, neskočilo to zrovna dobře.



Pondělí 

Po víkendu to byl docela problém se vyhrabat z postele v 6 ráno. Ale dobrý, vyšlo to! Udělala jsem si v klidu kafe, posadila se k počítači s tím, že si potřebuji vytisknout nějaké pěkné obrázky, abych je mohla pověsit na zeď. Sedím, sedím... A pak slyším dítě. V 6:40. Což znamená, že mám po obrázcích - princeznu nebaví jen tak sedět na rukou, takže pořád mi sápe na počítač, tiskne to, co nechci, a tak dál... Tak nic. Příště.

Úterý

Dneska bych musela v 6 vstávat tak jako tak - jela jsem na služební cestu a v 7 ráno mi už jel autobus. Což znamenalo v 6:30 vzbudit i princeznu, abych ji stihla obléknout a předat prarodičům.

Středa

Něco je špatně. Budíme se s malou v 6:00 obě. Proto malá už nespí v plínce, znamená to ji opravdu vytáhnout z postele a posadit na nočník (jinak hrozí potopa). Čímž se malá plně probudí. A já mám po své klidné hodince!!!

Čtvrtek

Opakuje se to samé, co ve středu. Vstáváme s malou spolu. Tím pro mě ztrácí význam brzké vstávání :-(

Pátek

Nemusím do práce, mám dnes dovolenou. A co? Malá vstává v 6!


Poučení pro příště: zkusit tento experiment v době, kdy malá bude spát ve svém pokojíčku, aby neodkoukala brzké vstávání od maminky (což bude asi za dlouho :-)

S.

Komentáře