Blešák na Plainpalais v Ženevě a moje new-in

Nedávno jsme byly se sestrou na výletě v Ženevě. Při této příležitosti jsme nemohly vynechat jejich známý blešák na náměstí (asi náměstí) Plainpalais. 

Více informací o tomto blešáku například zde (v angličtině). Důležité je, že se koná ve středy a soboty, a pak první neděli v měsíci. A to až do večera (cca 18 hodin). 







Rozlohově je blešák vcelku velký. Nám trvalo asi 2-3 hodiny než jsme ho obešly. A dá se najít všechno možné. 











Přišlo mi, že se ceny dost liší. Když už uvidíte vcelku dost podobnou věc u jednoho, a pak u druhého prodejce, tak se cena může docela dost lišit. Ale to je jen můj dojem :-) 

A co jsme si koupily my? :-) 



Mám ráda takové knížky "o ničem", co si většina lidi aspoň prohlédne. Mám doma takovou poličku pro návštěvy, a pokud zrovna na něco musí čekat, tak mají vždy po ruce nějakou literaturu na výběr. A tohle se mi do sbírky velmi líbilo (za 3 franky, takže asi 2,5 EUR - lze tam platit buď franky nebo eury)



A ta holubička - za 1 frank - je po umytí krásně bílá a vypadá nádherně a dá se připnout kamkoliv!



Popelník pro manžela. Je vcelku těžký, takže po umytí (na fotce je ještě špinavý) dnes slouží jako zarážka k oknu :-)   (a návštěvy tak mají pocit, že na ně kouká z okna lebka :-)   (za 10 franků, nebo-li 8 eur)




Zapalovač pro tatínka. Ten je příležitostní kuřák, takže takový výstavní zapalovač se vcelku hodí. Opět se musel pořádně umýt. (opět 10 franků / 8 eur)



Talířek na drobnosti. Má krásné barvy, takže musel být můj, i když je pěkně depresivní :-)   (požár, vítr, blesky, déšť, no fuj!)   A je opět krásně těžký (jsem asi na tu váhu nějak zatížená :-)   (10 franků / 8 eur)



Manžel docela koukal, když jsem mu z Ženevy přivezla pohár z Mnichova. Ale byl tak úžasně těžký!!! (opět :-)   A nádherně udržuje pivo při správné teplotě :-)  (5 franků / 4 eur)

(A omlouvám se, koukám, že jsme zapomněly uklidit ty vajgly, co tématicky ladily k popelníku a zapalovači :-)







A na svícen jsem nějak při společné fotce zapomněla. To byla má první koupě :-)  (5 franků / 4 eur - ale možná méně, teď si nejsem jistá)



Bohužel jsem letěly "low-cost", a tudíž jsme neměly povolené kufry, jinak bych toho nakoupila o dost víc :-) A vzhledem k tomu, že všechny! předměty byly dost těžké, tak i tak má kabelka byla neúměrně těžká její velikostí :-) 

Máte rádi blešáky? 

S.

Komentáře