Balea Med Urea pečující mléko 2 v 1.. wtf?

Toto tělové mléko jsem koupila po tom, co mi hodně vyhovoval krém na nohy z této série. Má regenerovat a hydratovat, regeneraci jsem snad ani nestihla zaznamenat....protože... wtf?



Mléko v podstatě nemá žádnou výraznou parfemaci, voní prostě jako klasické tělové mléko, bez jakýchkoliv přísad. 

Je celkem tekuté, dobře se roztírá... Jo...? Ne..? Neroztírá se vůbec dobře.. tedy, ze začátku ano, přímo skvělé.. ale po chvíli.. wtf? Ono to žmolkuje...? :D Krém prostě začal dělat žmolky, přitom se ještě nevsáknul, takže jsem ho ještě prostě musela rozetřít.. tak tedy dorozetřu.. Hm... není to tak zlé.. 
Jdu si umýt ruce, přijde mi, že celkem lepí.. 




A lehnu si to postele.. a zhasnu a pustím telku... wtf? Já mám něco na noze.. Začnu jezdit prstem po noze... wtf? Co to je za pruhy? To mléko zanechává příšerný film.. já ani nemůžu říct, že to byl mastný film, spíš takový matný..:D Prostě film.. a je to hrozný.. a to jsem si myslela, že po 15 minutách se to už vsáklo.. ne..ne..ne..prostě ne... 

Abych se přesvědčila, že to není jen blbý vtip, zkouším takto mléko i podruhé, ale příběh se opakuje.. A více co? Docela mě to štve, protože nohy po něm ráno byly docela hydratované, ale prostě tahle maska opravdu ne, hydrataci umí i další krémy. 




Takže za mě ne, nekoupím si ho znovu. 

Máte podobné zkušenosti?

A. 

Komentáře

  1. Balea je teda pěkný šmejd, už mám nějaké zkušenosti s podobnými krémy.. na hydrataci nejradši používám indulonu a regeneraci takový krém od alpy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem od Balea toho měla víc a všechno v pohodě, ale tohle je teda totální propadák :(

      Vymazat

Okomentovat