Avon new in

V poslední kampani, 14/2014, mě zaujalo víc věcí, které jsem si pořídila, takže bych vám je ráda ukázala ;) V dalších katalozích mají dost zajímavých nabídek (Vánoce se blíží), tak třeba to berte i jako inspiraci ;)

Za 39,- Kč /ks jsem si pořídila relaxační olejíček do koupele na nohy a hydratační krém na nohy s makadamovým ořechem a olejem. Obojí voní moc hezky, taková jemná nasládlá medová vůně ;)








Vůně Avon většinou mám v práci v šuplíku a občas je jen tak hodím do kabelky, abych pořád neplácala moje dražší voňavky. Koupila jsem si další, Little white dress. Je to dost svěží vůně citrusu s frézií, gardénií a pivoňkou. Voní mi, je osvěžující a přitom sladká ;)

Little black dress je naopak vůně o něco těžší, ale na podzim/zimu se mi moc líbí ;) Tato malá balení mám nejčastěji v kabelce.



Tuto masku na vlasy si kupuju již poněkolikáté a za 79,- Kč jsem ji znovu vzala. Často masky používám místo kondicionéru na vlasy. 


Na toto tělové mléko jsem se docela těšila. Jsou varianty s kořením a vanilkou a s cesmínou a bambuckým máslem. Já jsem si vybrala to druhé. Voní moc pěkně, sladce. Mléko je opravdu dvoubarevné a v sobě má velmi jemné třpytky, které skoro nejsou vidět, ale skvělé prozáří pokožku ;)












Řadu planet spa mám moc ráda a teď nově je řada s bambuckým máslem a čokoládou (a to já můžu ;)) Ve výhodné nabídce byla tato sada, obojí za 149,- Kč, tak jsem ji vzala. 

Jemný tělový krém je skvělý, i když si myslím, že dost žen řekne, že je ta vůně dost umělá, s čímž se nebudu hádat, ona docela je. Ale tolik mi nevadí, používat se dá a hydratuje moc dobře (stejně jako snad všechno z řady planet spa). 

Ale co se týká jemného pleťového krému, tak to opravdu nebrat. Nejde ani tolik konzistenci, ta je dobrá, je taková našlehaná, ale ten smrádek.. prostě je tam něco, co opravdu nevoní, je z toho cítit umělá hmota, takže to fakt smrdí!! Nebrat!!











Co jste si v poslední době z Avonu pořídily vy? 

Zúčastněte se naší giveaway o super ceny! ;)

A.

Komentáře

  1. já jsem dostala nějakou masku na vrásky (děkuju pěkně :D), univerzální kelímek a paletku korektorů, na kterou jsem docela zvědavá... mám hodně ráda tu vůni Little Pink Dress, mám ji v práci na stole a pořád se mi líbí, na to, že je to "jen" Avon je fakt dobrá a vydrží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já od nich bohužel nic nedostávám :(, ale na tu paletku korektorů jsem taky zvědavá, doufám, že bude recenze ;)

      Vymazat
  2. v Avonu si často něco objednávám a mají tam super věci, ale je fakt, že někdy se člověk úplně netrefí :) každopádně sis pořídila krásné věci :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ;) jj, už párkrát byl špatný výběr :(

      Vymazat

Okomentovat