Ze života :)

Nákup na Elnino :) Vždycky mi přijde mail, že mají slevy, tak se neovládnu, pak ale celý takový nákup vyjde na pár stovek, a to se vyplatí ;)
Bronzer Astor, krém na ruce Lumene, odlakovač Sally Hansen, matující make-up Astor a krém Hello Kitty :)


Dermacol měl akci 50% na dekorativní kosmetiku, tak jsem využila příležitosti. Mám moc ráda jejich transparentní pudr, moje milované stíny, make-up Pure Gold, báze pod make-up a nový sprcháč s vůni Irish Coffee. 


Dny Marianne se rozhodně vydařily a jsem moc ráda, že jsou jen jednou za rok! ;)


Pokračuji cvičit a hlídat si jídelníček ;) 



Poprvé jsem nakoupila kosmetiku v parfumerii :)


Pomalu zaplňuju svoji paletku Inglot ;)


Aaaa, poomoooc, mám vyhlédlou další voňavku ;) Vlastně dvě...tři... 


Byly jsme se ségrou na výletě a už jsme zpátky ;)


Jak se máte vy? 

A..

Komentáře

Okomentovat