Ze života :)

 Podzim je oficiálně tady a ani mi to nějak extra nevadí ;)  Tedy, pršet by nemuselo, ale jinak v pohodě.. :)




Další objednávka z Avonu. Ten šampon na vlasy je překvapivě moc dobrý a dokonce i manžel řekl, že je skvělý, a to je co říct, protože ten zastává jen Head&Shoulders :), 


Nový Albert má zase skvělé recepty ;)



Konečně se objevila i v parfumériích a oddychla jsem si (kvůli té ceně :D), protože mi víc voní klasická. Tato je na mě až moc silná. 



Poctivě cvičím a svačinkuju :)


  
Zdravější jídelníček má své první výsledky, za dva týdny dvě kila dole a nějaké cm taky ubyly! :)






K podzimu prostě vana patří (a to nejsem velký milovník van :D). 


Na chvíli zpátky do dětství :)



Aaaa, už brzy taky začnu testovat ;) 



 Tento šampon je největší zlo, které mě mohlo potkat :( Myla jsem si jim hlavu dva dny (vždy večer) a ráno jsem měla vlasy TAK mastné, jako kdybych si je nemyla dva týdny. Pak jsem si je umyla Baleou a konečně zase byly normální.. Už nikdy!
  

 Můj prostě zlatý manžel :D


Jak se máte vy a těšíte se na pravý podzim? 

A.

Komentáře

  1. To s tym jedlom v krabicke som nepochopila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, jestli máš přítele nebo manžela, ale pokud ano, tak určitě jsi zažila situaci, kdy potřebuješ, aby něco udělal a začínáš klišé "miláčku, miluješ mě?" a u toho se už potutleně usmíváš.. tak to je přesně ono :))

      Vymazat
    2. Jasne prepac :-)

      Vymazat
  2. Tak já teda ten konec pochopila ;-) ...Já sice doma neříkám "miláčku, miluješ mě?", ale "zlatino" "zlatíčko" apod. zdrobněliny, hodím k tomu nevinný výraz a tón hlasu...a jemu je vždy už jasné, že po něm něco chci :DD
    SpaceSusi´s blog

    OdpovědětVymazat

Okomentovat