"Syndrom starých trenek" :D

Nedávno mě docela pobavila debata chlapů o starých trenkách, tak se s vámi chci podělit ;)

Debatu jsem začala vlastně já. Manžel má několik starých trenek, které bych nejraději vyhodila do koše, a pokaždé, když mu to přijdu oznámit, tak na mě hodí výraz a la viz dole :D 


zdroj

Takže vlastně pokaždé mu ty trenky nechám a už jsem to asi nechala být úplně ;) Já totiž pokaždé přijdu s tím, že mu koupíme nové a ty staré vyhodíme.. A nových přibývá, staré ale pořád zůstávají.. :)) 

Tak jsem se ptala dál.. ;)

Jde o to, že každý chlap má pár starých trenek, které my, ženy, chceme vyhodit, protože jsou prostě staré, roztrhané tak, že více odhalují než zakrývají a jsou prostě fuj. Jenže chlap je miluje. On v nich vlastně "jen spí a chodí doma".

Zeptejte se snad jakéhokoliv chlapa, jestli takové trenky má, nejspíše se doslechnete, že ano  :)). 

Kolega se právě stěžoval na to, že se ho přítelkyně nejdříve opatrně zeptala, co to má jako být - když držela ten "hadr" v ruce, pak přitlačila, že by je přeci jen mohl vyhodit, a pak prostě jednoho dne je nenašel :D A byl docela naštvaný, že přece ji taky neleze do skříně a nevyhazuje oblíbené kalhotky s medvídkem.. (tady si každá doplníme to, co fakt nechceme vyhodit :D).

Další kolega se k němu hned přidal :D, že je to přece nefér, že jsou to prostě jeho milované trenky/tričko atd., a to prostě z domů nepůjde :))

Když jsem to tak poslouchala, tak mi to přišlo i docela logické.. Myslím, že i my, ženy, máme věci, které vyhodit prostě nechceme (viz ty džíny ve skříni, do kterých se prostě jednoho dne dostanu! ;)). Ano, můžeme pravidelně třídit šatník a vyhazovat, ale myslím, že prostě nějaká taková věc se najde, která prostě ven z domů nejde.. 

Tento jev jsem si pro sebe nově pojmenovala "syndrom starých trenek" a už to neřeším, mám ho přece taky :D (a rozhodně nechci, aby mi manžel něco vyhazoval ze skříně :D)

Jak jste na tom vy? Taky bojujete se "syndromem starých trenek"?

A. 

Komentáře

  1. Souhlasím, u nás je to syndrom trenek a triček :) Dyť jsou jen na spaní a pro doma že? No já jsem v tomhle tolerantní do doby než je v nich děr jak kdyby byl ve válce! Pak prostě danou věc čapnu a udělám Rambo efekt - prostě danou díru zvětším tak , že už se nosit nedají, co je totiž moc to je moc. Já na věcech tolik nelpím, pokud jsou extra seprané nebo s dírou jsou do koše v cuku letu, mám totiž zásadu, že i doma by nám to prostě mělo slušet, ne nějak extra,ale věci s dírama jinde než výrobce zamýšlel prostě ne-e :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem totiž ještě přišla na to, že on ty děravé ani moc nenosí :D Spíše je má ve skříni jako nějakou památku :DD Ale souhlasím s tebou, taky zastávám názor, že i doma to člověku má slušet, on i kdyby zazvonil soused, tak nechci stát v roztrhaných věcech! :)

      Vymazat

Okomentovat