Stíny Catrice z limitované edice Metallure

Vlastně jsem ani nevěděla, jaká limitka je právě v drogeriích, ale šla jsem do Rossmanna pro něco jiného a viděla novou limitku Catrice - Metallure.

Nic moc mě nazaujalo, až na jedny stíny, a ty, samozřejmě, hned skončily v košíku ;)


Stíny jsou v odstínu C02 Metalfusion. Je hrozně těšké popsat a zachytit barvu, je to taková zlato-khaki-šedá barva, 

Moc se mi právě líbí, že z každého úhlu pohledu vypadají trošku jinak. 

Stíny jsou krásně jemné a dobře se nanáší, prstem to jde lépe, štětcem práší. A to je jejich nevýhoda, práší. Pokud nenosím kontaktní čočky, ale brýle, tak ty malé zlatavé částečky se v průběhu dne ocitají na sklech, což mi docela vadí, ale ten odstín je tak pěkný, že to to těm stínům asi odpouštím. 

Stíny mi vydržely celý den, pravdou je, že jako bázi teď používám Color Tatoo, takže se nedivím, že se nikam nehnuly :) Bez báze jsem je ani nezkoušela, takový experimentátor nejsem, potřebuju jistotu ;) 

Cena byla asi 80,- Kč. 

Líbilo se vám něco z této limitky? 

A. 







Komentáře