Soup in the city

S manželem jsme potřebovali zajít někam do centra a jak už to bývá, slibováno je jedno počasí, ve výsledku je jiné :). Ze slunečního dne rázem sluneční den nebyl, a co víc, byl pomalu podzimní, a to bylo léto.. :(

Každopádně díky tomuto jevu jsme objevili bistro Soup in the city, které se nachází v Praze v ulici Pánská 9. Je to hned na rohu Jindřišské, takže opravdu v centru.




Jak už jsem se zmínila, počasí bylo dost podzimní a já měla šatičky, takže polévka na zahřátí přišla vhod. Interiér je útulný a z bistra je přímý průchod do restaurace Epopey, kam zavítáme třeba příště ;)

U pultu si objednáte jídlo, pán zrovna dělal quiche :).

Ceny se dají srovnávat s klasickými restauracemi, ale tady je pro mě velká výhoda, že se nemusí čekat, polévku dostanete hned :)




Já jsem si dala cibulačku, manžel mrkvový krém a obojí bylo výborné!!


Quiche jsme měli s cibulí a sýrem, taktéž výborný!



Já mám taková útulná bistra/kavárny/restaurace moc ráda, takže i tento podnik řadím k velice povedeným!

Znáte takového druhu podniky? Doporučíte mi něco?

A. 

Komentáře

  1. joo, tam je to moc fajn, na polívky mě užije :) já chodím ráda do Sisters v Dlouhé na chlebíčky, ale mají i moc dobré polévky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Sisters jsem slyšla, chci tam zajít ;)

      Vymazat

Okomentovat