Rychlovka na posezení s přáteli

Mně se docela často stává, že si přes den domluvím na večer posezení s kamarády u nás doma. 

Následně mi dojde, že doma nic nemám. A že domů příjdu tak 15 minut před návštěvou. Tak pro takové případy mám nachystaný nákupní seznam, který zatím nikdy nezklamal :-) 





Sýry - bloček ementálu, bloček goudy ,blaťácké zlato, hermelín (nebo něco podobného), niva, případně cokoliv dalšího
Koriandr - k sýru je to něco vynikajícího!
Ovoce - hroznové víno, zelená jablka, hrušky
Zelenina - ředkvičky (opravdu do této kombinace skvěle zapadají)
Oříšky
Pečivo - rohlíky nebo nějaké placky nebo toastový chleba, který dáme do toustovače a nakrájíme na trojúhelničky
Čokoláda / makronky / zmrzlina - dle chuti a rozpočtu :-) 

Víno většinou přinese návštěva (a kohoutkovou vodu máme doma bez omezení).

Na fotce je občerstvení pouze pro pár lidí (a jak je vidět, makronky částečně vykradeny :-) 

Jaké občerstvení chystáte pro bleskové návštěvy vy? :-) 

S.


Komentáře

  1. Mmm, takové rychlé pohoštění se mi líbí. Já nachystám nějaké rychlo-jednohubky nebo ovoce
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. keksíky, ovocie, niečo slané, vždy sa dá zachrániť akákoľvek nečakaná návšteva :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat