Rebuild peeling Ziaja

V rámci většího nákupu v obchůdku Ziaja jsem si koupila dva peelingy, o jednom, čokoládovém, jsem již psala zde, tak dneska se podíváme na ten druhý. 

Peeling nese název "Rebuild", takže od toho si něco snad každá žena slibuje, a já taky ;). 



Hrubozrnný peeling má odstraňovat odumřelou pokožku, vyhlazovat, stimulovat mikrocirkulaci a usnadňovat pronikání aktivních látek. 



Peeling má příjemně mentolovou parfemaci, což je pro mě (spolu s pomerančovou vůni) znak toho, že přípravek je proti "celuli" a má fungovat. Každopádně mentolová vůně mi nevadí a na těle potom ani nezůstává. 

Co mě moc potěšilo, tak opravdu to, že peeling je hrubozrnný, protože on opravdu je ;) Já jsem totiž "dříč", nemám ráda jemné peelingy, přijde mi, že nic nedělají. 

Tento peeling mi vyhovoval, připadalo mi, že opravdu něco dělá a je dost pravděpodobné, že si ho znovu pořídím (teď totiž najíždím na handmade peelingy). 

Co se týká "rebuild" tak to asi ne. Věřím, že pomáhá mikrocirkulaci, ale že bych s peelingem dosáhla viditelných výsledků, tak to určitě ne. Pokožku ale vyhlazuje moc pěkně, to je pravda. 

Hodně mi připomněl tento peeling. 









Jaký je vás oblíbený peeling? 

A. 

Komentáře