Prodlužovačka na kohoutek - pro děti

Při rekonstrukci koupelny mě opravdu nenapadlo si vybírat kohoutek do umyvadla tak, aby až bych jednou měla děti, aby dokázaly samy dosáhnout na proud vody, který z kohoutku teče. 

Vzhledem k tomu, jaké se dnes vyrábí kohoutky, věřím, že se nejedná pouze o můj problém :-) 

A v nedávné době jsem našla hned dvě řešení!

Prodlužovačka za pár korun (cca 80-90 Kč, poštovné je zdarma):



Na ebay jich najdete spoustu - zde.  Jak nakupovat na ebay popisovala moje sestra zde

Je to celé ze silikonu a na kohoutek jsem to nasadila raz dva. Vypadá to v reálu takto:


A na fotce hned vidíte i část druhého řešení :-) 

Jedná se o spršku k umyvadlu. Na internetu jsem našla například tuto fotku, která zobrazuje asi něco malinko jiného než mám já. 


U mě totiž ta sprška vede právě od kohoutku. Takže mohu používat buď kohoutek nebo spršku. Jedná se o trochu náročnější variantu než je první, protože:

- je to trochu dražší (ne o moc, v Lidlu se sprška dala sehnat asi za 250 Kč a za obdobnou cenu jsem ji viděla i v Baumaxu nebo Hornbachu (tak něco))
- držák na spršku se musí namontovat na zeď
- při mytí rukou (dětí) stejně musíte tu spršku držet (a musí se mačkat to tlačítko na ní, aby tekla voda ze spršky, a ne z kohoutku)

Výhodou je to, že při mytí umyvadla používám právě tu spršku. A možná kdybych měla ofinu, tak tu spršku taktéž uvítám při jejím mytí. 

Máte nějaké obdobné vychytávky do koupelny / na záchod? Beru vše! :-) 

S.



Komentáře

  1. Haha, to je super! Pff, děti - koupila bych to klidně i sobě :D

    http://theredheadedworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat