Moje první Bobble ;)

Láhve Bobble šly mimo mě. Když jsem chodila do školy, tak ještě nebyly, a v práci vodu mám.. Ale teď jsem se rozhodla, že plně nahradím balenou vodu doma. Doma máme filtrační konvici, ale prostě lenost vždy zvítězila a k posteli jsme si brali balenou vodu. Zkusila jsem nosit skleničky, ale vydrželo to vždy tak dva dny. Až jednoho dne jsem manželovi navrhla, že koupím filtrační láhve a každý ji bude mít u postele :). 

A ono to vyšlo :) Světe, div se, ale opravdu už nekupujeme balenou vodu. Ano, já vím, že spousta domácnosti pije vodu z kohoutku jen tak, ale já prostě chci mít alespoň nějakou filtraci. 




Rozhodla jsem se koupit litrovou láhev, protože i při cvičení toho vypiju dost (cvičím doma). 
Velkou výhodou je také to, že láhev můžete podle potřeby vzít s sebou kamkoliv. My jsme teď jeli na výlet a já jsem věděla, že prostě k vodě se jen tak nedostaneme, nebo hodně předražené (taky vám přijde úchylné, že VODA stojí i 50,- Kč za 0,5 l ?). Tato láhev nás doslova zachránila. Byli jsme na výstavě x hodin a voda tam fakt nikde nebyla, nebo tak za 3 EUR - 0,5 l :D, takže jsem jen s touto lahví vždycky natočila novou studenou vodu z kohoutku a byli jsme zachráněni :). 

Mimochodem, nemáte někdo zkušenost s tím, zda s touto lahví můžu do letadla? Jakože jestli náhodou jim nevadí nějak ten filtr..?

Pije se z toho pohodlně, akorát dávejte pozor, abyste láhev opravdu dobře dozavřeli, jinak se polijete  (ano, i to se mi už stalo). Při cvičení je super, že se nic nevylije. 


Bohužel, musela jsem koupit dvě stejné láhve, protože litrovou jsem prostě v jiném provedení nenašla. Kupovala jsem ji zde za 375,- Kč. 

Filtr se doporučuje vyměnit asi po 300 láhvích nebo po 2 měsících. Takže doporučuju vždycky do diáře zaznamenat, kdy jste filtr začali používat ;)


Už taky máte svoji Bobble láhev?

A. 

Komentáře

  1. Já teda piju normálně vodu z kohoutku, před pár lety jsme si nechali udělat i nějaké testy a dopadla skvěle. Lahev (jinou) ale mám, nebavilo mě do školy nosit furt nějake PETky, tak nosím tu svou a aspoň piju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je fakt, že pak si můžeš dát vodu z kohoutku v podstatě kdekoliv ;)

      Vymazat
  2. Já jsem teď někde četla, že ten filtr mimo jiné zbaví vodu i těch dobrých látek. Otázkou pak je, co je lepší :D

    OdpovědětVymazat
  3. My mame filtracnu konvicu aj v spalni aj s poharmi. Zda sa mi zbytocne tolko penazi vyhadzovat za balenu vodu plus tolko zbytocneho odpadu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to my na to bohužel nemám prostor :(

      Vymazat

Okomentovat