Missha Flower Bouquet Maylily Cleansing Cream

Značku Missha mám ráda, takže ráda od nich vyzkouším nové věci. A před nějakým časem jsem udělala velký nákup na eshopu Missha, článek o tom zde. Už jsem zrecenzovala odličovač očí zde a čistící krém zde.  Dneska přichází na řadu čistící krém Flower Bouquet Maylily.

Začneme obalem. Je krásný :). Moc se mi líbí ta konvalinka na bílém podkladu, působí to jemně a čistě. Jinak je celkem bytelný, ale já ho mám stejně jenom na poličce v koupelně.


První, co ucítíte, když otevřete krém, je vůně konvalinky. Ale to je tak pěkná vůně! Tak čistá, příjemná, svěží! Parfemace pro někoho možná bude až moc silná, ale mně vyhovuje.

Krém se nanáší na suchou pokožku a pak se oplachuje vlažnou vodou. Tyto přípravky obvykle používám, když jdu do sprchy a budu si mýt vlasy, protože jaksi nezvládám nezapatlat si vlasy při čištění obličeje :D (vzhledem k tomu, že si vlasy myju skoro každý den, tak je mi to jedno...) Ale můžete si třeba vzít textilní čelenku :)


Krém používám na odstranění make-upu, což zvládá podle mě na jedničku. Jak už jsem několikrát psala, tak já jsem od mýdel a jiných korejských přípravků zvyklá na pocit maličko stažené pleti, abych cítila opravdovou čistotu. Tady ten pocit nemám.

Po sprše, odstranění krému, ještě obličej čistím micelárkou nebo tonikem a nic mi na nich již nezůstávalo, což mi potvrdilo, že pleť je opravdu čistá.

Zkoušela jsem krém i na odlíčení očí, ale to nedoporučuji, protože to moc nezvládá. Nebo takhle, zvládne dát pryč stíny, ale s řasenkou nebo linkou si moc neporadil...






Ačkoliv krém je dost dobrý, znovu bych si ho asi nekoupila, znovu zmíním, mám ráda pocit čistoty, který se projevuje stažením pleti, který si pak musím "dodělat" mýdlem. Kdo tento pocit nevyžaduje (asi většina :D), tak hurá do něj.

Na eshopu stojí 348,- Kč. Já ho kupovala v nějaké slevě a s nějakou slevou za 278,- Kč.

Máte vyzkoušené nějaké výrobky Missha? Co byste doporučily? 

A.

Komentáře

  1. Přesně ten pocit stažení pleti potřebuju taky - často si po odlíčení micelárkou ještě pod sprchou omyju obličej přírodním mýdlem. Jen vyjímečně pak ještě natřu krémem, ve většině případů už jdu takhle spát. Takže jsme dvě :)

    Jinak mě překvapil kousek nálepky na krabičce - ona se ta značka prodává i někde v Modřicích? To bych si tam klidně mohla zajet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se zase po tom krémem natřu ;)

      Pokud vím, tak Missha má prodejnu v Brně a v Praze a eshop, o ničem jiném nevím.. Třeba je tam jenom sklad..

      Vymazat
  2. Já ještě od Mishy nic nevyzkoušela, ale vzhledem k ceně bych si asi raději šla koupit nějakou lékárenskou kosmetiku na čištění pleti. Misha by mě určitě nalákala, kdyby byla levnější :)

    Btw. ten pocit na pleti jak o něm píšeš taky vyžaduju :D

    Janina Blogopis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě asi víc láká korejská kosmetika než lékárenská :))

      Tak to jsem ráda, že nejsem sama :))

      Vymazat
  3. hrozně se mi líbí balení krému - ty konvalinky jsou prostě úžasný :-)

    OdpovědětVymazat
  4. jéj, také čosi by sa mi zišlo :)

    http://beautiful-savage.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se u něj spíše nelíbí moc složení :/ ale balení má krásné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, ačkoliv je to ostuda, tak složení moc nezkoumám, používám podle toho, jak mi toho vyhovuje :( Začínám zkoumat až ve chvíli, kdy mi něco na výrobku vadí..

      Vymazat

Okomentovat