Maybelline Matte Maker pudr

Pudr jsem si koupila na asosu, přihodila jsem ho do košíku s dalšími produkty. 
A hned následující den jsem ho začala zkoušet. 

Mám odstín 10 Classic Ivory a je opravdu světlý. Podle mě se bude líbit každé "bledulce". 

Obal není nijak pevný, je to prostě plast a asi bych uvítala trošku bytelnější plast.. Nejsem ani nijak extra nadšená z toho šroubování, mám radši zaklapávací obaly. 

Dobře, remcám, ale to asi proto, že mi prostě nevyhovuje. A proč?





No protože pro mě je ta výdrž nic moc :(. Čekala jsem, že vydrží víc, ale ne.. Nalíčím se v sedm ráno a ve dvanáct se lesknu jako prasátko. Pravdou je, že v poslední době se mi začalo více mastit téčko, takže hledám pořádný pudr a tenhle to asi nebude. 



Někdo si řekne, že pět hodin je dost, a pak se můžu jít přepudrovat, ale mně to přijde prostě málo, představovala bych si tak alespoň 8 hodin klidu (tj. pracovní dobu). A to můžu říct, že nedělám nic náročného a nijak moc se nepotím, takže nevidím důvod, proč by to nevydržel... 

Další nevýhodou je, že je fakt světlý, takže pak si ho doplňovat přes den je blbý. Používám bronzer a na obličeji je pak vidět, když si dám pudr, je to takový světlý flek.. 

Navíc mi přijde dost krycí, což u pudru nepotřebuju.. Kdo potřebuje krycí pudr, bude spokojený ;)






No prostě, jak jste pochopili, jsem nespokojená, možná jsem jen naštvaná, že se mi začala mastit pokožka a vybíjím si to na chudákovi pudru... A možná fakt není tak dobrý.. :/

Pro koho stačí těch pět hodin (nebo se vám nemastí pokožka), tak si myslím, že pudr dobrý je ;)

Už jste tento pudr zkoušely? A máte nějaký tip na fakt dobrý pudr? 

A. 

Komentáře

  1. Ale jinak ten pudr nevypadá špatně, pro někoho by mohl být fajn :) Co se týká pudrů, bohužel neporadím :( Už dlouho nepudruju a snažím se den přežít jen s make-upem. V podstatě každý make-up se na mně začne časem lesknout, pak si na obličej přikládám takové ty odsávací ubrousky nebo něco podobného...

    OdpovědětVymazat
  2. Co se týče pudrů, u low end značek jsem nikdy šťastná nebyla, moc mi vyhovuje MAC mineralize skin finish, který používám už 5 měsíců a on nejeví žádné známky ubyvání. Navic na mě má celodenní výdrž, protože se skoro vůbec nemastím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je fakt, že já jsem se před tím taky vůbec nemastila, teď mě trápí téčko.. :( Před tím jsem třeba pudr nepoužívala vůbec, nebylo třeba...

      Vymazat
  3. hmm, pět hodin je málo... já jsem mívala matující od Rimmelu, ale šíleně mi smrděl. naštěstí se tolik nelesknu, jen k večeru trochu čelo, a navíc už se mi spíš líbí takový ten glowy efekt, takže si vystačím s běžným, nematujícím pudrem (momentálně mám Yves Rocher)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem asi konečně našla svého favorita, tak snad se už taky tak lesknout nebudu! ;)

      Vymazat

Okomentovat