Le Petit Marseillais

Značka Le Petit Marseillais dříve v ČR nebyla, takže jsem si ji vozila ze zahraničí, ale když už se v ČR koupit dá, tak proč neudělat recenzi na super přípravky :)

Dneska je to recenze krému na ruce se sladkou mandlí a arganovým olejem, který si můžete koupit například zde. S obchodem zkušeností nemám, protože, jak už jsem se zmínila, přípravky mám ze zahraničí.. 


Obal výrobku se mi moc líbí, je pozitivní, v kabelce přežil a francouzština na obalu je pro mě příjemným znakem ;)

Vůně krému je náádherná! Je slaďoučká, ani nevím, k čemu bych ji přirovnala, ale klidně by to mohly být nějaké bonbony!

Krém není nijak tekutý, takže se dobře nanáší a rozmazává. Ruce jsou okamžitě hydratované a nemají na sobě mastný film.

Krém jsem používala i v zimě a opravdu pomáhá. Nebudu to srovnávat s extra mastnými krémy na ruce, které v zimě používám na regeneraci na noc, takové krémy přes den nemám ráda, protože umaštěnou klávesnici v práci mít nepotřebuju..



Těchto krému jsem již vypoužívala několik a klidně si ho znovu koupím.

Znáte tuto značku? Kupovali jste si od nich něco?

A.

Komentáře

  1. tyjo vypadá super, hlavně mandlouvou vůni miluji :)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem ji teď viděla v Chovatsku, koupila jsem si pistáciový sprcháč, voní moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že u nich všechno voní nádherně ;)

      Vymazat
  3. A kde jste to koupila, protoze take jsem si zvykla a nevim kde se prodava v ceske republice?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. odkaz na obchod je přímo v článku ;) stačí kliknout na ZDE.. :)

      Jinak já si ho vždycky kupuji v zahraničí ;)

      Vymazat
  4. Noo, všechno by bylo super lákavé, než se podívám na složení, na prvním místě voda, pak nejobyčejnější glycerin, na čtvrtém místě silikon, totéž na 5, pak alkohol, silikon, ropa, zas alkohol, ještě alkohol a konečně na 12. místě první přírodní surovina, které tam ale moc nebude, podle toho pořadí. Nevím, nevím, jestli bych byla ochotná se mazat chemickým koktejlem z ropy, alkoholu, silikonu, změkčovadel (PEGů) a parabenů. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já ochotná prozatím jsem ;) Nikdo Tě přece nenutí, přírodního je na trhu dost, určitě si vybereš u jiné značky ;)

      Vymazat

Okomentovat