Dny Marianne NEW IN

Tak jaké byly vaše nákupy? My jsme se s manželem domluvili, že tento rok na Dnech Marianne nakoupíme alespoň nějaké vánoční dárky :)) Já vím, zní to šíleně, ale vzhledem k tomu, že slevy nejvíce využíváme na parfémy, knihy a tak, tak si to schováme na svátky, a pak budeme mít větší klid :D A ono se nám to docela i povedlo :)) Každopádně, moje kreditka pláče, ale já mám radost, fakt se ty DNY povedly :))

Ano, já nakupuju s manželem, to zní možná taky šíleně, ale můj manžel, pokud není hladový, je i u nákupů vyklidněný, neremcá a rád se podívá i sám ;) Navíc mi milerád nosí tašky a říká pravdivé názory :)) Nakupovali jsme v sobotu odpoledne a v neděli odpoledne. 




Vyplatí se tyto slevy? Pokud chcete něco z nových kolekcí, na které slevy nejsou, tak ano, v těchto dnech je mít budete. Alespoň těch 20%. Obchody, které se neúčastní Dnů Marianne většinou taky dávají slevy :) Pokud rádi dostáváte dárečky k nákupům, tyto dny jsou také pro vás :) 

Kde nakupujeme? Už druhý rok jezdíme na Čerňák, není tam tolik lidí, pak většinou jdeme do centra, kde skončíme v Marianne Lounge :)

Jak se na Dny Marianne připravuju? Na jejich stránkách se podívám na kupony. Pak přejdu ke knížečce, vystříhám si ty, které mě zajímají a takovým tím gumovým oboustranným lepítkem si je nalepím do sešitu. Celkem mi to zabere 25 minut, ale ráda je do toho dávám, protože nenávidím, jak si to pak někdo stříhá u pokladny, a tím, samozřejmě zdržuje. Když potřebuju kupónek, tak si ho prostě odlepím :) Nebo si prostě v průběhu dne podívám do sešítku, kam jsem vlastně ještě chtěla. Funguje to skvěle. 

Pokud vás zajímá, jestli mi vadí, že si některé věci neužiju hned, ale až na svátky, tak nevadí. Jsem dost trpělivá a vím, že pak prostě bude větší klid ;)



Nejdříve jsme zamířili do Reserved. Manžel si tam vybral svetr, já jsem si taky něco vybrala, ale přišlo mi to zbytečné kupovat teď, já si počkám na větší slevy. Já jsem si již ve zbytcích slev našla kabelku. Cenovka byla 449,-, měla jsem za body kupón na 300,- Kč, tak mi to přišlo super. U pokladny se ale zjistilo, že cena kabelky je 349,-, takže jsem měla kabelku jen za 49,-!! Moje radost byla veliká!! A s touto kabelkou jsem strávila pak celou neděli ;)




V H&M jsem si taktéž nic nevybrala, manžel si tam vzal basic trička, která nosí pořád pod košili a pak jsme našli mooc pěkný svetr taktéž v poslední vlně slev :)



Pak jsme vyrazili do Douglasu, ve které jsme utratili šílenou částku peněz. Ale cíl splněn, máme dost voňavek, které pak budou jako dárky. Já vím, není to takové překvapení, ale to my ani nechceme :) Vůně prostě kupujeme tak jako tak spolu :) Něco pro manžela, něco pro mě, něco pro mého tátu. A já jsem tááák strašně chtěla tu nááádhernou tašku Ermenegildo Zegna, že jsem prostě jednu voňavku od něj musela mít (tedy tatínek :D). 


Dále jsem přemýšlela, že bych si pořídila nějaký make-up a ujala se nás velmi příjemná slečna, kterou musím pochválit, byla fakt milá, ochotná a opravdu dobře poradila. Vybrala mi Guerlain make-up. Pak k tomu jsem chtěla pudr, asi víte, že se v poslední době stěžuju na mastné téčko. Tak mě zavedla k Rouge Bunny Rouge. Bože! Jak já jsem ji vděčná! Pudr jsem koupila v sobotu, v neděli měl podlehnout velké zkoušce. Celý den venku, nákupy, déšť.. :) A on vydržel!! Ještě ho budu zkoušet, ale myslím, že je to ON! :) K tomu mi skoro došel můj milovaný lesk na pusu Lancome, jenže už se ten odstín nevyrábí a nejpodobnější byl ten od Rouge Bunny Rouge! A králíček + lesk jako dárek byl v košíku ;) Sleva byla také na kartáčky k Philips VisaPure, tak jsem toho využila. 



Slečna si hrozně zamilovala mého manžela, pořád ho tam obdivovala, jak je klidný a zlatý, když mi dávali na obličej pudr a on tam jen tak v klidu stál. Vzhledem k tomu, že v prodejně jsme byli přes hodinu, tak nám nabídla i pití a prostě kolem nás hrozně lítala. 
Vzhledem k částce, kterou jsme tam nechali, nám slečna dala i dárečky navíc, které jsme vůbec dostat neměli :) Ručník Douglas, spousta vzorečků, a nejvíc mě potěšil vzorek vůně od Hugo Boss, který se dával jako dárek k jinému nákupu. 

Z Douglasu jsme odcházeli o dost chudší, ale také moc spokojení ;)




Jako dárek jsem ještě dostala lak Collistar v odstínu 551, ale již teď můžu říct, že bez báze vydržel 1 den - z konečků už je pryč :(.

Když už jsme byli na Čerňáku, tak jsem zašla i do Nanu Nana a koupila si tyto dvě sklenice. Neustále totiž s sebou do práce nosím jogurty (kupuju velká balení), ovesné kaše a někdy i polévky, takže proč si to "skleničkování" nevylepšit ;)

      

 V knihkupectví Kanzelsberger jsem našla kuchařky, které jsem chtěla, takže i pro mě je již něco odloženo na svátky ;) (moje láska ke kuchařkám je nekonečná :D)



Kdo byl v centru, tak ví, že v OC My přobíhá Festival krásy a má tam taky spoustu akcí. Já jsem využila slevy 30% na sortiment Freeman a slevu na Lee Stafforda, jehož suchý šampón mi zrovna došel a cena 220,- Kč byla lákavá ;)



Manželovi jsme v OC My koupili ještě jednu sadu, vycházela finančně dobře i oproti internetu ;)

Nejdražší položkou v našem nákupu byl rozhodně dárek pro manžela. Hodinky. Díval se na ně na netu tak dlouho, že jsem mu slíbila, že se podíváme do hodinářství na Dny Marianne. A světě div se, ale ty hodinky tam opravdu byly, přesně ty, které si prohlížel na netu. Po vypočítání slevy cena byla naprosto stejná, jako na netu, takže jsme už moc neváhali. On teda bude muset být trpělivý, protože je dostane až k narozeninám :D. 


Marianne Lounge mi přišel dost nedomyšlený, a to z toho důvodu, že jsem tam nenašla pitnou vodu. Jako je fajn, že tam bylo UGO, Frisco a Baileys, ale co třeba obyč voda? 

Jinak dárky jsme si fakt vybrali tak, že nás to moc potěšilo. A překvapilo mě, že ještě byl výběr :)

V tašce byly vzorečky, nejvíc nás pobavil dudlík, asi nám vesmír něco naznačuje :D


A toto mi udělalo strašnou radost. Rámeček má totiž naprosto stejný povrch jako králíček Rouge Bunny Rouge, taky ho můžete navonět a vydrží to. Vzhledem k tomu, že jsem králíčka slíbila sestře, tak jsem z toho byla fakt nadšená. 




Já úplně nevím, z jakého důvodu, ale připisuju to dvěma částkám, které jsme utratili, jsme měli nárok na dva dárky, takže ještě jsme vybrali difuzér, jako dárek pro tchyni na Vánoce, ona má tyto věci moc ráda ;)



Taaak, a to je asi vše ;) Nákupy z minulého roku najdete zde

Házejte odkazy i na svoje nákupy, moc ráda se podívám!!

A. 

Komentáře

  1. My jsme se nakonec taky vydali nakupovat a bylo to super, fakt mě to překvapilo. :) Byli jsme v Ostravě a nakonec jsem si dovezla troje šaty do tanečních, dvoje kalhoty a nějaké drobnosti. :) Akorát jsme asi vypadali srandovně, když nás někdo viděl stříhat ty kuponky. Měli jsme totiž jen zahradnické nůžky a jiné doma nemohli najít. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak se zahradnickýma nůžkama jste asi byli hodně originální :D to bych se zasmála :))

      Nákupy prostě vždycky potěší! :)

      Vymazat
  2. Supr nákupy, hlavně ty vůně mě zaujaly ;) a musím říct, že ten nápad s kuponky je bomba. Já je měla sice nastříhané, ale v malém pouzdříčku no a hledáním sem taky zdržovala. Takže tvůj systém je bomba ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;), doporučuju na příští rok ;), opravdu pohodlné :)

      Vymazat
  3. Panečku, tomu říkám systematická příprava! Takto připravené kupónky mne fascinují. Na druhou stranu máš vystaráno s Vánoci (asi částečně). Jaký je prosím tě ten Dior Star, už jsi ho zkoušela?? :-) Moc se mi líbí ty sklenice na jogurt atd. Miluju tento retro styl. Moc hezké úlovky celkově máte! :-) Já na dny Marianně neměla nervy :D, stačily mi dvě parfumerie a pár drobností z jiných obchodů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)) ty kupony pak vždycky ušetří hodně času :) Ještě si pak třeba udělám u něčeho vykřičník, že to jako fakt nutně jo :D

      Ano, částečně, ještě určitě budeme dárky dokupovat, ale jsem ráda, že něco už mám :). To je vždycky můj sen, mít nakoupené dárky alespoň 2 týdny do Vánoc, pak je klid :), nesnáším pak ty davy dva dny před Vánoci :(

      Dior Star jsem už vyzkoušela, vzorek mi vystačil na dvakrát a překvapivě docela dobrý. Dávala jsem přes něj pudr Rouge Bunny Rouge a vydržel mi celý den. Žádná maska, příjemně se nanáší a vydrží ;)

      Sklenice jsem už taky vyzkoušela, skvěle :) Ráno je hned příjemnější :)

      Já jsem právě byla překvapena, že jsme v podstatě tlačenici nikde neměli.. :) Na to bychom taky neměli nervy.. :)

      A díky ;)

      Vymazat
  4. Ta pánská taška E.Z. je naprostý top, strašně jsem po ní prahla už když jsem prohlížela dárky k parfémům v Marianne, ale já bych ho neměla komu dát...moc ti gratuluji žes ji uloupila, haha! :-D Rlžový lak z Douglas jsem ještě nestihla vyzkoušet, měla jsem pár dnů růžový ze Sephora a teď bílý z Claire´s...;-) Krásnou neděli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem pořád dumala mezi tátou a manželem, jenže ten řekl, že se mu na ni něco nezdá, ale vím, že tátovi to vonět bude :) Takže mám dárek pro tátu k Vánocům a pro sebe (a manžela na služebky) tašku! :)

      Vymazat
  5. ty joo spoustu věcí, já si ze dnů M. odnesla jen tři věci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych asi odnesla taky o něco méně, ale když už jsme se rozhodli nakupovat ty dárky.. :)

      Sororessa
      A.

      Vymazat
  6. Krásné nákupy, moc se mi líbí svetr, sklenice a všechna kosmetika :)) jak jinak že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Z kosmetiky jsem nadšená!! ;)

      Vymazat

Okomentovat