DM Balea Čistící pěna

Při mém větším nákupu v DM, který jsem vám ukazovala zde, nadešel čas udělat recenzi alespoň na jeden výrobek z nákupu, a tím bude jemná čistící pěna. 

Ačkoliv od výrobku jsem nic moc nečekala, docela příjemně mě překvapil. 


Balení je naprosto obyčejné a čekala bych, že z tuby se prostě vymačkává dobře, ale tady je háček :) Musíte fakt tlačit :) Pěna je dost hutná, takže to nejde tak snadno, jak bych čekala. Dobré je ale zase to, že toho nevyleze moc, takže si opravdu můžete nadávkovat tak, jak potřebujete. 




Samotná pěna má takovou hezký perleťový odlesk, což mně připadá hezké, ale to u pěny není to hlavní :)). Já pěnu obvykle nanáším na čistící kartáček Philips VisaPure, a tím pak pleť čistím. 

Jak říkám, moc jsem od pěny nečekala, ale ona překvapivě vyčistila pleť opravdu dobře. Jak víte, tak jsem milovník toho stahujícího pocitu, až při tomto stažení mám pocit, že pleť je pořádně vyčištěná, a tato pěna mi tento pocit dopřála. 

Použila jsem pěnu i bez kartáčku a stahující pocit s též dostavil, ale menší, takže radši ji opravdu používám s kartáčkem. 

Co se týká toho, jestli odlíčí make-up, tak oči určitě ne (ale to ani neslibuje), klasický make-up ale dolů opravdu dá.

Parfemace u tohoto výrobku mi přijde docela silná. Já cítit mýdlo, prostě klasické mýdlo :). Ačkoliv mě to nijak extra nevadí, tak někomu by to podle mě mohlo vadit, je to docela cítit. Dobré je, že to uctíte v podstatě hned, jak otevřete tubu, takže už v obchodě se můžete rozhodnout, zda vám to vadí či nikoliv. 

Cena stála 47,90 Kč a je to balení 100 ml. Neříkám, že si ji znovu koupím, protože mám dost dalších výrobků, které chci vyzkoušet, ale určitě bych ji mohla doporučit. 

Už jste tuto pěnu zkoušeli? 

A.  




Komentáře

  1. Odpovědi
    1. mně to nevadí, ale na někoho to prostě může být silnější..

      Vymazat
  2. Také ji mám doma, spolu s druhou verzí s tuším, že kaméliovým olejem...Moje zkušenost s tou to pěnou je, že dobře odlíčí make up, ale v očím mě pálí a taky mě dost vysušuje, takže hledám jinou variantu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu druhou mám taky ;)

      Mně ten pocit vysušení nevadí, naopak :)

      Vymazat

Okomentovat