Dish - fine burger bistro

Dish  patřil do restaurací, které jsem moc chtěla navštívit.
Bohužel nám to pořád nějak nevycházelo a tři týdny jsme to odkládali, až konečně jednoho srpnového dne se poštěstilo :)
Rezervaci jsme dělali předem a doporučuju to všem, vzhledem k tomu, že Dish je opravdu malinký a lidí, kteří se tam chtějí najíst, je hodně.. :)

Opravdu mě překvapilo, jak vlastně malá místnost to je, v době, kdy jsme tam byli, byla otevřena i zahrádka, ale ani na té není nijak moc místa.

Každopádně po příchodu jsme si objednali pivo a citronádu. Když konečně přišel poslední člověk, na kterého jsme čekali (byli jsme ve čtyřech), tak jsme docela dlouho čekali, než k nám někdo přišel.. Když bylo další pivo objednáno, tak jsme zase hrozně dlouho čekali, kdy se to donese..

Mimochodem, to, že obsluha moc nestíhá jsem slyšela od více lidí..

Dále na řadu přišlo objednávání, Dish, Savory, Scappi a Red Pepper. K tomu jejich bistro hranolky a k tomu na ochutnání coleslaw s hořčicovým dresinkem a koprem.


Po nějaké době nám přinesli burgery a hranolky, saláty nikde.. Tak jsme si o ně řekli, obsluha naštěstí nebyla nepříjemná, ale to nic nemění na věci, že jsme se museli připomenout.

Já jsem měla Savory a manžel Dish, ostatní jsem bohužel neochutnala (jaksi jsem nechtěla lézt někomu do jídla :D). Savory je ze 150 g mletého hovězího masa s dish kečupem, portobello, karamelizovanou cibuli, pečeným rajčetem a parmezánovým chipsem. Musím říct, že to bylo fakt dobré!

Jejich bistro hranolky jsou docela vyhlášené a někdo chodí snad jenom na ně :D

Salát jsem bohužel nevyfotila, protože už jsem byla v půlce jídla, když nám ho donesli. Ale musím říct, že byl vynikající, netradiční coleslaw :)


Manžel si dal tradiční Dish a ten mi asi chutnal víc, byl víc "čerstvý" díky salátu a navíc miluju nakládané okurky. Dish byl ze 150 g hovězího masa s čedarem, slaninou, dish kečupem, aioli z pečeného česneku, nakládanou okurkou a sáletem.


Obsluha si to vyžehlila na konci. Protože toho bylo víc, tak nám na účet podniku nabídli dezert :) Já jsem si dala jejich domácí zmrzlinu :).

Toto malé bistro bych všem doporučila, burgery byly opravdu mňamózní!

Už jste navštívili Dish nebo se tam teprve chystáte? (Nevěřím, že o návštěvě nikdo neuvažuje :D). 

A.

Komentáře

  1. dostala jsem úplně hlad :) a jaké bylo to maso? oni to melou dost nahrubo, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi ani nepřišlo, že bylo nějak nahrubo :) Všechno dohromady to mělo prostě vynikající chuť!!

      Vymazat

Okomentovat