Deodorant Garnier Neo

Podlehla jsem reklamám a rozhodla se vyzkoušet deodorant Garnier Neo.
Já denně používám Rexonu Maximum Protection, na ni jsem psala recenzi zde. Takže srovnávat budu Garnier právě s Rexonou.

Moc se mi líbila cena (stál myslím v akci nějakých 60,- Kč) a obaly. Obal se mi oproti Rexoně líbí více, protože u Rexony po delším používání začíná špinit ta spodní část, tam, kde točíte kolečkem, abyste dostali deodorant ven. Tady nemá co špinit, jen prostě tlačíte na tubu a tím dostanete deodorant na povrch.





S tím, že se deodorant okamžitě vstřebává rozhodně nesouhlasím. Přijde mi o dost "vlhčí" a krémovější než Rexona, tím pádem já z toho úplně příjemné pocity nemám a přijde mi, že se vstřebává o dost déle.

Na oholené podpaží je mi zase tento deodorant míň příjemný, protože štípe, což se mi u Rexony nestává.


A teď to hlavní, ne, tento deodorant nezvládá ani 12 hodin ochrany, na tož 48 hodin... Vzhledem k tomu, že právě můžu porovnat tento deodorant s Rexonou, tak tento mě opravdu neochrání, což mě v práci docela naštvalo. Rexona tento úkol zvládá bez problému.


Takže za mě ne. Byla bych vděčná, kdyby se tyto dva deodoranty daly namixovat - obsah Rexony bych dala do obalu Garnier, ale jinak bych neměnila.

Já chápu, že Rexona stojí víc, ale jsou na ni často akce a dá se sehnat za 100,-, takže radši si připlatím a koupím si Rexonu. Navíc, teď v DM knížečce je na ni 50% sleva, takže do ní :).

Zkoušeli jste tyto deodoranty? Co vám vyhovuje více? 

A.

Komentáře

  1. naprosto souhlasím, akorát mě teda neštípe, dělá mi oproti Rexoně hebčí podpaží, ta mi při dlouhodobém používání trochu vysušuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to mě zase ani ne, ale je pravda, že já to občas prostřídám.. ;)

      Vymazat
  2. Já jsem ho měla jednou a za mě velká nespokojenost teda!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat