Avon Solutions Balanced+Matte krém

Máme tu takový Avonový týden, tak naposledy v tomto týdnu ;)

Docházel mi denní krém, takže jsem se rozhodla, že si pořídím nový, a to takový, který mi pomůže v boji s mastným téčkem a zbaví mě "mazu". Zbavil?



Denní krém má pěkný, bytelný obal, takže se mi na první pohled moc líbil. Parfemace je také příjemná, voní to něčím svěžím, ráno to na mě působí povzbuzujíce. 

Krém se velmi dobře roztírá a nemám pocit mastného filmu na obličeji. 

Ale to je tak celé pozitivní pro mě. 

Podle mě prostě nefunguje. Nematuje. Možná tak prvních pár minut. Pak ne. Možná je to mnou.. a možná je to jim. Určitě je to jim. Jak už jsem zmínila, tak se mi více mastí téčko, ale ne zase tolik, aby to krém nezvládnul. Kdyby byl dobrý, tak to zvládne. 

Takže víc o něm psát snad ani nechci, radši rovnou děkuju holkám na Instagramu, kteří mi poradily další krémy na boj proti mastnotě ;)

Pokud máte někdo nějaký tip na krémy proti mastnotě, podělte se prosím ;)

A. 



Komentáře